19.01.2017

Call of Duty: Advanced Warfare - Ratunek dla serii

Poznał Kevina Spacyeg`o - Konters 



Call of Duty Advanced Warfare to jedna z nowszych części popularnej serii CODA .
Jest to samodzielnie stworzona część przez studio Sledgehammer Games która zawsze , współpracowała w czasie tworzenia poprzednich części , produkcja jest stworzona z widokiem na przeszłość , skupia się na futurystycznym polu walki , nową technologią , i nowymi niebezpiecznymi arsenałami broni zarówno krótkiej , długiej jak i masowego rażenia za którą odpowiedzialny jest Kevin Spacy , znany w grze jako Johnatan Irons , twórca i szef korporacji militarnej "Atlas" , do którego trafiamy .
W grze jesteśmy mega kozakiem , wyposażonym w egzoszkielet który sprawia ze jesteśmy bardziej wykoksowani .
Kampania powinna nam zająć mniej więcej 10 godzin, fabuła gry jest ciekawa , jedna z lepszych które mieliśmy okazje poznać podczas ostatnich odsłon serii Call of Duty , nasz bohater Mitchell ma jaja , nie jest miękki . Grafika w grze jest cholernie dobra , jedna z najlepszych jaką miałem okazję zobaczyć w grach , nie mniej jednak , futurystyczny świat do mnie nie przemawia , nie jest to jedna z moich ulubionych kategorii gier . Zabrakło mi w tej grze emocji, tego czegoś co spowodowało by że grę zapamiętam na dłużej , główni bohaterowie natomiast byli na prawdę fajnie scharakteryzowani , każda postać była ciekawa , najbardziej zaciekawiła mnie postać Ilony , kobiety z jednej strony agresorki , która luje rozdawała jak ulotki a z drugiej strony podczas kampanii zdeterminowanej ale spokojnej roli kobiety na wojnie . Końcówka gry nie podobała mi się , myślę że można w środku gry spodziewać się jak to się może zakończyć , najlepszymi cechami tego tytułu to nieziemska grafika oraz ciekawa fabuła .
Fakt iż nie mogłem w trybie multi , sprawił iż ocena diametralnie spada w dół , komputer nie mógł wyszukać mi żadnych graczy , co powoduje iż myślę ze gra jest do kitu skoro gra w nią tak mało graczy albo wcale .

Plusy
+ Grafika
+ Postacie z gry
+ Kampania
+ Długość kampanii
+ Ciekawe misje

Minusy
- Końcówka gry
- Pusty tryb multiplayer
- Mało gatunków broni
- Brak emocji

Ocena 6/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz