21.07.2016

Call of Duty: Black Ops III - Call of SHIT

UWAGA : 
W RECENZJI MOGĄ POJAWIĆ SIĘ WULGARYZMY, WCHODZISZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ !

Dostał kolbą po twarzy - Konters 


Call of duty: Black Ops III to trzecia odsłona serii gier Black Ops , za którą odpowiedzialne jest studio Treyarch . Jest to bezsensowna według mnie napierdalanka z broni palnej w dalekiej przyszłości która oczami producentów nie zachęca do inwestowania w roboty itp . 
Pierwszą myślą którą mam w głowie to fakt że tytuł ten NIE POWINIEN podchodzić pod serie Black Ops która kojarzyła mi się jako bardzo dobra seria strzelanek z wciągającymymi wątkami. Jedynka i dwójka pod względem fabularnym były zajebiste , coś się działo , fabuła na prawdę wciągała i zachęcała gracza do gry , to samo mogę powiedzieć o trybie multiplayer który bardzo mi się podobał . Jednakże w najnowszej odsłonie tego kurwa nie ma . To coś powinno dostać osobną serie np Call od Duty : BLACK SHIT czy coś takiego . Fabuła gry jest nudna jak flaki z olejem, wszystko co tu się dzieje , to jedna wielka dupa, próbowałem wczuć się w tą zrypaną fabułę , ale za cholerę nie umiałem tego zrobić . Twórcy próbowali dać tej grze wszystko co najlepsze , jednakże jeżeli jest czegoś przesyt to nie wychodzi to na plus tylko na minus , bo człowiek nie ogarnia co tu się tak naprawdę odpierdala . Black Ops 3 nie ma kontynuacji dwóch wcześniejszych części , niby jest jakaś tam kontynuacja ale moje skromne oczy tego nie widzą . Bohaterowie w grze są dla mnie takimi miękkimi paluchami , coś tam Hendriks próbuje zadziałać aby go zapamiętać z tej części , ale coś chłopakowi nie wyszło bo za rok albo i nawet wcześniej umknie on z mojej pamięci .Grając w tą grę sądziłem że dostanę coś lepszego niż mój ostatnio ukończony Ghost, nie mniej jednak dostałem kolbą po mordzie , czyli nie to co chciałem ale cóż , czasem tak bywa , nikt nic na to nie poradzi . Rzeczą która najbardziej mnie wkurwiła to bardzo mały arsenał broni , tego bym się nie spodziewał , jest to bardzo nie miła niespodzianka która mnie zabolała , fakt że nie mogę sobię wziąć giwery od nieboszczyka , denerwował mnie , gdyż we wcześniejszych częściach była taka możliwość . 
Jedyne co w tej grze gra i ma sens to grafika , jest ona na bardzo dobrym poziomie , jest realistyczna , i to chyba tyle z dobrych rzeczy które zauważyłem . Warto wspomnieć  o czasie kampanii który według mnie jest zadawalający. Gdyby ukończenie tego zajęło by mi 4-5 godzin , gra wylądowała by w serii Kaszanki na Grilla, wtedy myślę że było by pozamiatane .Tryb multi nie odwiedziłem gdyż nie interesuje mnie rozgrywka otoczona robotami i innymi pierdołami . 
Zastanawia mnie fakt czemu tak bardzo nie podobała mi się ta gra ? 
Od czego to zależało ? 
Opinie graczy którzy zapoznali się z tym tytułem są podzielone , nie którym gra się podobała , wątek fabularny ich wkręcił , tak samo multiplayer dostarczył im rozrywki , ja jednak należę do tej drugiej części graczy , która nie podziela entuzjazm po zapoznaniu się z tą gierką . Jest mi przykro z tego powodu  , gdyż seria Call of Duty nie idzie w dobrym kierunku , przenoszenie się do dalekiej przyszłości myślę iż nie da im większej liczby zadowolonych graczy , ponieważ liczba ta będzie spadać , z pewnością grono wielbicieli serii COD-a zostanie przy nich , na dobre czy na złe .
Zobaczymy co z tego wyniknie , póki co seria Battlefield nie wątpliwie , ryzykuję stwierdzenie iż swoimi nowymi pomysłami , zabiera graczy COD-a do siebie , co powoduje iż radziłbym , twórcą przemyślenie tego mankamentu bo może on być ważny w stosunku do przyszłości którą tak bardzo Call porusza . 
Ocena gry na stronach internetowych waha się pomiędzy 5-6. Myślę że na więcej nie zasługuje i ode mnie dostaje 4/10 ponieważ jestem zawiedziony . 
Myślę że nie ma sensu wymieniać plusy i minusy gry bo w sumie już je opisałem.


OCENA 4/10 


CALL OF DUTY: BLACK OPS 3 DOSTAJE TYTUŁ NAJWIĘKSZEGO NIEPOROZUMIENIA ROKU 2015

RECENZJA JEST MOJĄ OSOBISTĄ OPINIĄ.MASZ PRAWO MIEĆ INNE ZDANIE , USZANUJĘ JE POD WARUNKIEM ŻE MOJA REFLEKSJA RÓWNIEŻ ZOSTANIE USZANOWANA :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz