10.05.2016

Crysis 3 - Inny świat, inna tożsamość

                                                                            Został prorokiem - Konters 



WTF ?
Crysis 3 to dzieło bardzo znanego wydawcy którego pewnie wszyscy dobrze znamy .Tak jest to EA !
Jest to futurystyczna strzelanka ,w której technologia jest na tak wysokim poziomie , jak Polska reprezentacja piłki nożnej na Euro 2016 .
Produkcja ta została przygotowana przez autorów marki Crytek ,( Deweloper znany z silnika CryEngine )  gierka konkretnie wyszła trzy lata temu , jest to trzecia odsłona serii gier pod tytułem " Crysis "

O co kaman ?
W Crysis 3 przenosimy się w przeszłość , konkretnie rok 2047 , wcielamy się w postać proroka który ma za zadanie zlikwidować obcą rasę ,a przy okazji zasmakować zemsty za wcześniejsze wydarzenia . Podczas rozgrywki możemy zauważyć nie co inny Nowy Jork od tego w czasach obecnych . Architektura przypomina ere dinozaurów , co daje nam bardzo ładną i kolorystyczną grafikę .
Gierka nie wymaga wielkich wymagań aby odpaliła na naszym pececie , nie ma co płakać .


Moje Refleksje :
Niestety nie miałem przyjemności zagrać w dwie pierwsze częśći aczkolwiek myślę że to uczynię ponieważ Crysis 3 zabił moją pomaturalną nudę , może fabuła mnie nie wciągnęła tak bardzo jak bym chciał , nie mniej jednak sama rozgrywka zainteresowała mnie tak bardzo że postanowiłem że posiedzę przy tej grze dłużej . Wątek fabularny dupy nie urywa , może dlatego że nie interesuje mnie tego typu fabuła , myślę że innym graczom wątek główny spodoba się i nie będzie większego problemu . Arsenał broni jest ciekawy i pokażny. Główny bohater jest szalenie odważny co świadczy o jego wyczynach , można ziomeczka polubić bo ogarnia temat .
Gra według mnie jest trochę za krótka , szybko można ją przejść , co myślę że wymagających graczy boli .
Ogółem Crysis 3 polecam , czuję pewien nie dosyt który nie wiem czym zagryzę.

Plusy +
+ Rozgrywka
+ Zajebista grafika
+ Wymagania sprzętowe
+ Lokacje

Minusy -
- Czas trwania fabuły
- Fabuła takie 50/50
- Polski Dubbing

Ocena Ogólna 6/10



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz