22.05.2016

Brink - CS rodem science fiction ?

                                                                          Uratował Arkę - Konters 

Brink to według mnie idealna gra dla zabicia czasu. Jest to przyjemna strzelanka zarówno z botami jak i z możliwością gry w trybie multii . Tytuł ten przypomina mi trochę Counter Strike w formie science fiction , czemu ? czy warto ? 
- Myślę że tak WARTO 

O co kaman ? 
W grze przenosimy się w przyszłość , a konkretnie w rok 2045. Akcja toczy się na pływającej metropolii które przypominają wysepki . Czy to ważne ? - Myślę że ta wiedza nie jest bardzo potrzebna aby sobię z nudów postrzelać . 
Ważne jest natomiast to że toczy się tam wojna domowa , naszą jakże kolorową wyspę nachodzą UCHODŹCY i fabuła się rozkręca . 
To po której stronie staniemy , zależy od naszych dobrych lub złych serc . 
W grze mamy możliwość stworzenia własnego supermana. W trakcie rozgrywki mamy możliwość jego ulepszanie , zarówno ze strony wyglądu ( tusza ) jak i ze strony ubioru . Nie jest wiele takich kombinacji , ale myślę że nie ma za bardzo co wymagać od tej gry . 
Rozwój postaci postępuje dzięki punktom doświadczenia które zdobywamy podczas ratowania arki . 
W czasie rozgrywki nie walczymy sami , pomagają nam niedorozwinięte boty które są kierowane przez komputer . Bardzo fajną sprawą jest możliwość dołączenia do gry  innego gracza , myślę że głównie o to chodziło producentom tej gry , wielki plus dla nich . W sumie ta gra stworzona jest przede wszystkim dla trybu multii.
Podczas samej rozgrywki mamy do wyboru bycie medykiem , technikiem , żołnierzem .
Do gustu najbardziej przypadło mi bycie żołnierzem i doręczanie moim wspaniałym kompanom niezbędnej amunicji .

Moje refleksje 
Gierka kupiona za 10 złotych , czy warto ? Myślę że tak ponieważ , gra na prawdę może się podobać , nie jest to najwyższa liga na rynku gier. Myślę iż wymagający gracze nie mają czego tu szukać , aczkolwiek można przy niej zabić kilka godzinek nudy . Cena jest na prawdę kusząca i myślę że można śmiało brać , gdy widzimy ją na półce w sklepie . 
Ukończenie gry zajęło mi nie całe 9 godzin , Brink spowodował że gra dawała mi satysfakcję i w pewnych momentach poirytowanie pojawiające się podczas nie udanej próby przejścia poziomu , co oznacza że gra spełniła w jakimś stopniu swoje zadanie . Fabuła wygląda na ciekawą , ale w sumie nie zwracałem na nią w dużej ilości uwagi . Polski dubbing , powoduje ból w moich uszach , ale już się do tego przyzwyczaiłem . Ulepszanie naszego bohatera , może dać w jakimś stopniu frajdę , co daje kolejnego plusa Brinkowi , arsenał bronii , mógłby być trochę większy , nie mniej jednak gracze zawieść tak bardzo się nie powinni . 

Plusy :
+ Pomysł 
+ Możliwość charakteryzacji bohatera 
+ 10 godzin zabicia nudy 
+ W gierke miło się pyka 
+ Tryb Multi
+ Cena gry 

Minusy 
- IQ naszych ziomków 
- Grafika nie zachwyciła mnie 
- Arsenał broni mógłby być większy 
- Polski dubbing 

OCENA 5/10



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz