01.12.2015

WWE 2K15 Za późno wystrzelona amunicja

Wcielił się w postać Johna Ceny - Konters 


WWE 2K15 to pierwszy symulator gier na komputery stacjonarne poświęconej hardkorowej dyscyplinie jaką jest wrestling.Tytuł ten został stworzony przez studio 2k Sports ( wcześniej serie gier tworzyło studio THQ nie mniej jednak zakończyli swoją działalność )
Gra została wydana 28 kwietnia 2015 roku , czyli dużo pózniej po premierze na konsole.

Według mnie gra jest potencjalnym nie wypałem ponieważ .
- Została wydana za pózno
- Zakupu gry można dokonać tylko przez internet ( brak wersji pudełkowej )
- Gra nie była dobrze zareklamowana
Te 3 powody powodują że gra miała bardzo małą popularność.

Pod względem technicznym gra prezentuje się okazale, grafika cieszy oko , nie mogę się do niej przysapać .

Ogółem wiele o tej grze opowiedzieć nie można , wiem natomiast że rozgrywka nie jest taka sama jak na konsolach , chociażby nowszych generacji. Wyjście WWE 2K16 na PS4 & XONE zmiecie ten tytuł . Szkoda gdyż potencjał jest całkiem spory , myślę że warto było by rozważyć wpuszczenie nowej krwi na komputery, tylko tym razem dużo wcześniej niż zrobiło to 2K sports.
Szkoda że już nie interesuję się wrestlingiem gdyż długo czekałem jak byłem młodszy na taką właśnie grę , o tej tematyce na PC .
Niestety mam już te 18 lat i wolę pograć już w coś innego .
Mimo to grę polecam , można się przy niej pobawić , może nie na dłuższą metę , ale jakaś opcja zawsze jest :)

Plusy :
+ Grafika
+ Komentatorzy + Możliwość rozwałki
+ Dużo zawodników
+ Dużo opcji ( można się pobawić w ustawieniach itp )
+ Tryby gry

Minusy
- Cena
- Brak wersji pudełkowej
- Tylko dla fanów
- Brak reklamy tej gry
- Wymagania są wysokie

Ocena końcowa - 6/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz