23.12.2015

Dead Space 3 - To już jest Koniec

Nie wiedział czy to film - czy gra ? - KONTERS 



Dead Space 3 to najprawdopodobniej ostatnia część mojej ulubionej serii gier Dead Space .
W grze ponownie wcielamy się w postać super inżyniera zakutego w kosmiczny pancerz Isaaca Clarka . Który jak na galaktycznego superbohatera , ma za zadanie zwalczyć potwory a przy okazji poświęcić swój tyłek dla pewnej pani :>
Głównym zadaniem Isaaca w tej części jest zwalczenie zarazy która przeszkadza w normalnym trybie życia. Pomaga nam w tym nowy ziomek ( członek Gangu Albanii ) John Carver , który pomaga tyle co nic praktycznie :>
W grze poznajemy różne sytuacje życiowe typu love story , ale nie będę tutaj o tym spojlerował ;)

Dead Space 3 rzuca na kolana pod względem graficznym , grafika jest na bardzo wysokim poziomie, co świadczy o udanej rozgrywce . Klimat jest bardzo charakterystyczny do filmów science fiction , można odnieść wrażenie że gramy w filmie , Istotną zmianą jest wprowadzenie tego typu elementu niż cel przestraszenia gracza który był dość popularny w poprzednich częściach .
Myślę iż ta decyzja była prawidłowa gdyż , więcej frajdy dawały mi właśnie elementy typowej rozpierdolki niż czajenia się abym się nie wystraszył :>

W tą gierke możemy zagierczyć sami bądz z towarzyszem w trybie kooperacji , ja wybrałem opcję numer jeden , oczywiście standardowo samotna rozgrywka.
Nie mniej jednak w Dead Space 3 nie ma opcji gry przez internet tak jak można było sobie popykać w części drugiej . Szczerze powiedziawszy nie poczułem braku tej opcji , nie mniej dla nie których może być to cios poniżej pasa , ja bym jednak nie przesadzał .

Moje Refleksje :
Gierka wpadła  w moje w ręce na 18stkę od kumpli ( Pozdro dla nich :> )
Spędziłem przy niej 13 godzin , i mogę tą gierkę polecić bez żadnych wątpliwości .
Poziom trudności , fabuła , elementy typowe dla tego typu gier dały mi satysfakcję z ukończenia gierki. Niestety końcówka gry eliminuje szanse na powstanie części czwartej , trochę szkoda bo zaprzyjazniłem się trochę z Isaaciem i chętnie bym jeszcze nim posterował :)
Kolejnym pozytywnym aspektem jest możliwość ubicia nie tylko potworów lecz także ludzi którzy przeszkadzają nam w misji ratowania świata .
Bardzo podobała mi się opcja tworzenia broni ..
Jest bardzo ciekawie skonstruowana , można pobudzić trochę swoją wyobraznię, tworząc różne typy broni ciężkiej .
Lubisz kosmos ?
Lubisz Science Fiction ?
Lubisz rozpierdol ?
- Kup Dead Space ;)
POLECAM

Plusy :
+ rozgrywka
+ grafika
+ Modele broni ( tworzenie )
+ poziom trudności
+ fabuła

Minusy
- Dialogi
- Postacie nie zbyt ciekawe


Ocena 8/10



NOWA POSTAĆ GANGU ALBANII :> ( DLA WTAJEMNICZONYCH )

3 komentarze:

  1. Gra przedstawia się bardzo ciekawie. Grałem w poprzednią wersję i też mi się podobała. Szkoda, że nie będzie kontynuacji serii. Fajna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna gra, choć nie tak straszna jak pierwsza część to na pewno warta uwagi i szkoda że to już prawdopodobny koniec serii..

    OdpowiedzUsuń