11.08.2015

Call of Duty: Ghosts - Zupełnie nowy Call + Nowa ERA

Został Duchem - Konters 




Call of Duty: Ghosts to już dziesiąta część serii gier COD.Gra została wyprodukowana przez studio Infinity Ward która stała już za wyprodukowaniem innych części tejże serii .

MOJE REFLEKSJE
Ten Call według mnie wchodzi w rewolucje gier na komputery bądż konsole.
Nie mówię lecz o samej grze , lecz mam też na myśli wymagania sprzętowe komputera aby gra nam odpaliła.
Na starym komputerze nie miałem możliwośći posmakować tej części bo najzwyczajniej w świecie, komputer odmówiłby współpracy z tą produkcją.

ZOBACZMY WYMAGANIA SPRZĘTOWE

Minimalne wymagania sprzętowe:
  • Procesor: Intel Core 2 Duo E8200 2,66 GHz / AMD Phenom X3 8750 2,4 GHz lub lepszy
  • Karta Graficzna: NVIDIA GeForce GeForce GTX 550 Ti / ATI Radeon HD 5870 lub lepsza
  • DirectX: wersja 11.0
  • RAM: 6 GB pamięci RAM
  • Miejsce na Dysku: 40,0 GB
  • System operacyjny: Windows 7 64-bitowy / Windows 8 64-bitowy

Zalecane wymagania sprzętowe:
  • Procesor: Intel Core 2 Quad Q8400 2.66GHz / AMD Phenom II X4 805 lub lepszy
  • Karta Graficzna: NVIDIA GeForce GTX 660 Ti / ATI Radeon HD 7950 Boost Edition lub lepsza
  • DirectX: wersja 11.0
  • RAM: 8 GB pamięci RAM
  • Miejsce na Dysku: 40,0 GB
  • System operacyjny: Windows 7 64-bitowy / Windows 8 64-bitowy

Po samych wymaganiach można stwierdzić że gra wchodzi w nową ere gier.które nie nadają się na starsze modele komputerów.
Można to też zauważyć przy samej rozgrywce.Grafika według mnie inaczej wyglądała niż w poprzednich częściach.


Refleksje na temat gry : 
W grze wcielamy się w postać członka jednostki wojskowej zwanej GHOST.
Która ma za zadanie oczywiście zmieszać z ziemią swoich wrogów.
Fabuła jest oczywista jak na serię gier typu Strzelanki,nie mniej w tym tytule możemy zasmaczyć nowych miejsc bitew,jakich nie mieliśmy okazji poznać w innych tego typu grach.
Chodzi mi głównie o :
- Walkę pod wodą
- Walka w kosmosie
Gra jest bardzo dynamiczna , akcja rozwija swoje tempo z minuty na minutę i wszystko jest w porządku.
Niestety żeby nie było za kolorowo,grę otacza dużo szarych map które nie pomagają w grze , a tworzą szary,ponury klimat . Jak po wybuchu bomby atomowej.
Nowym dodatkiem w grze jest oczywiście obecność psa który pomaga nam w różnych okolicznościach.
W Multiplayer nie grałem więc się nie wypowiadam

Call of Duty: Ghost został chłodno przyjęty przez graczy, a ja daję temu tytułowi szanse gdyż była to dla mnie zupełnie nowy typ gier FPS która mnie zaciekawiła , i w tym momencie podczas pisania moich refleksji na temat tej gry,sądze iż moja ocena na temat Ghosta będzie pozytywna.
Dużym minusem jest oczywiście szary klimat na początku gry nie mniej pózniej nabiera moich upragnionych kolorów.Jednak największy minus to oczywiście WYMAGANIA.
Rozumiem że wchodzimy w nową erę,ale według mnie wymagania są o wiele za wysokie.

OCENA
Polecam !
Gra kosztuje jakieś 70-80 zł.myślę że za tą cenę warto zapoznać się z Ghostem,aby sprawdzić jak to wszystko wygląda.

Plusy:
+ Fabuła
+ Nowa era CODA
+ Ciekawe misje 
+ Okładka gry
+ Pies jako pomocnik
+ Końcówka gry ( ciekawa ) 
+ Muzyczka na końcu gry ;) 

Minusy
- Wymagania
- Szarość
- Mało bronii
- Dialogi dupy nie urwały

+/-
Multi 

OCENA 7/10







2 komentarze:

  1. Gra jest całkiem w porządku jednak nadal nie widzę serii Call of Duty w pełni dotrzymującej kroku serii Battlefield, jak mówią anglojęzyczni - not happening, not now, not ever :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie da się ukryć, że wymagania sprzętowe co do niektórych gier idą wysoko w górę, ale coś za coś. Jeżeli chcemy cieszyć się płynnością i grafiką na najwyższym poziomie - musimy zainwestować. Ja mimo wszystko preferuję strategie dostępne w przeglądarkach - przynajmniej mam pewność, że mogę zagrać niezależnie od miejsca w którym się obecnie znajduje.

    OdpowiedzUsuń