15.05.2015

Grand Theft Auto V - I will never forget about this game

Zamieszkał sercem w Los Santos - Konters



O co kaman ? / REFLEKSJE
GTA V to kolejna fenomenalna odsłona kultowej serii gier Grand Theft Auto za które odpowiedzialne jest studio Rockstar.
Jest to piąta odsłona na którą pecetowcy czekali bardzo długi czas.
Premiery doczekaliśmy się 14 kwietnia 2015 roku - 2 lata po premierze GTA na konsoli PS3.
Powiem tak ..WARTO BYŁO CZEKAĆ !!
Wybaczam studiu Rockstar za to że musiałem czekać bardzo długo na premierę tej gry.
Dostałem to czego oczekiwałem,100% RESPECTU ode mnie dla ludzi którzy tą grę stworzyli.
Postarali się przedewszystkim aby gra była bardzo dobrze zoptymalizowana,wykonali bardzo dobrą robotę.
Mógłbym tu porównać pracę Ubisoftu nad optymalizacją  w słynnej serii Assasins Creed  .. ale zostawię to dla siebie.Wracając do Grand Theft Auto V
Ten tytuł jest rewelacyjny.Stworzony od początku do końca.
Graficznie i fabularnie miażdży dupy.
Wymagania sprzętowe nie są za bardzo wysokie, więc gracze na troszkę słabszych kompach powinni dać radę.Jest to oczywiście bardzo duży plus,i trzeba o tym pamiętać.
W sumie fabularnie,posiada wszystko co powinna posiadać gra akcji.
Od misji pełnych zwrotów akcji aż po humor który gwarantuje uśmiech i przyjemność rozgrywki na twarzy gracza

Fabuła
W GTA V wcielamy się w trzech całkowicie odmiennych osobistości.
Są to
- TREVOR ( Rewelacyjny psychopata,były pilot wojskowy, który cierpi na zaburzenia psychiczne)
- MICHAEL ( Były rabuś,objęty ochroną świadków )
- FRANKLIN ( Chłopak z getta )
Każdy z nich różni się nie tylko umiejętnościami lecz także charakterem.
Podczas rozgrywki mamy możliwość przełączania się miedzy naszymi bohaterami,kiedykolwiek mamy tylko na to ochotę.Możliwość ta oferuje nam nie tylko sporo emocji lecz powoduje że rozgrywka staje się ciekawsza o każdy dodatkowy zwrot akcji.
GTA V posiada wszystko co powinna posiadać gra akcji.
Mamy bardzo duży wolny świat,możemy robić wszystko co chcemy i jak chcemy,mamy masę dodatkowych misji,wiele gatunków broni,wiele biznesów do załatwienia,wiele osób do odstrzelenia.
Fabuła stoi na bardzo dobrym poziomie,wkręcamy się w nią na pełnych obrotach od samego początku aż po sam koniec.Każda misja jest oryginalna.Niektóre wpadną wam do głowy na wiele miesięcy,będziecie o nich pamiętać podczas gry w inne tytuły.Podczas rozgrywki poznajemy wiele osób,które sprawiają że gra wymiata.
Ciekawym rozwiązaniem jest przełączanie kamery na różne widoki podczas gry.
Osobiście zostałem oryginalnie przy widoku kamery za plecami bohatera ;)
Jak to w serii GTA w grze mamy możliwość robienia zakupów i zmiany wizerunku wybranego bohatera.Taką samą możliwość mieliśmy w pamiętnej części San Andreas,nie mniej w V czuję lekki niedosyt a pro po ilości fryzur , tatuaży i ubrań,było ich troszkę za mało według mnie.
W radiu pioseneczki były całkiem przyzwoite, nie mogę się do nich przyczepić.
Ukończenie fabuły zajęło mi ponad 25 godzin,jestem mega zadowolony z tego że ukończenie wątku fabularnego zajęło mi tyle godzin.Bawiłem się rewelacyjnie przez te godziny
GTA ONLINE również miażdzy ! :>

Czas na plusy i minusy ..

Plusy
+ Bohaterowie
+ Olbrzymi świat  ( Pustynia - Miasto )
+ Wielkie możliwości
+ Grafika wymiata
+ Fabuła
+ Optymalizacja
+ Dialogi & humor
+ Scena gdy poznajemy Trevora .. bezcenna
+ Rozgrywka & Akcja
+ Możliwość wyboru na końcu trybu fabularnego
+ Multum pojazdów
+ Ogromny arsenał który możemy tuningować jak tylko chcemy
+ GTA ONLINE


Minusy
- Czuję lekki niedosyt a pro po ilości możliwości urozmaicania bohaterów
- Cena gry
- Crashe

Grand Theft Auto V zajmuje 1 miejsce w mojej liście ukończonych gier.Mafia 2 po długiej kadencji żegna się z fotelem lidera.. Czas zmienić króla ..
POLECAM Z CZYSTYM SERCEM WSZYSTKIM KTÓRZY JESZCZE NIE ZAPOZNALI SIĘ Z TYM TYTUŁEM !


OCENA OSTATECZNA 10/10

1 komentarz:

  1. Od niedawna zacząłem przygodę z tą grą i jestem pod wielkim wrażeniem. Mam nieco słaby komputer i niestety nie każda gra nadawała się do odpalenia na nim, dlatego też z czasem w tego typu gry przestałem grać. W GTA pozytywnie zaskoczyła mnie jakość i różnorodność misji. Naprawdę wciąga i nawet nie wiadomo jak szybko ucieka czas. Myślę, że jeszcze zawsze z chęcią będę grał w GTA i odkrywał nowe możliwości.

    OdpowiedzUsuń