01.03.2015

Assassin's Creed IV: Black Flag - Piractwo i inne mankamenty

Został piratem -Konters

Na wstępie chciałbym powiedzieć że to była moja pierwsza część serii Assasins Creed :)
(I Nie ostatnia ) nie za bardzo orientuję się czy ta część ma jakieś powiązania do innych części AC więc przepraszam bardzo za moją nie wiedzę.

O co kaman ?
Assassin's Creed IV: Black Flag to kolejna część nie zwykle lubianej serii gier AC.
Za ten tytuł odpowiedzialne jest studio Ubisoft.
Głównym bohaterem tego tytułu jest korsarz Edward Kenway pochodzący z Swansea w Walii.
Nasz bohater w całkiem ciekawych okolicznościach dowiaduje się o istnieniu legendarnego obserwatorium pozwalającym przyglądaniu się poczynaniu każdej wybranej osoby na ziemi.
Edward podejmuje tego zadania gdyż kieruje go wielka chęć zysku.W między czasie wplątuje się w konflikt między Templariuszami a Asasynami.
Miejscem akcji stają się słoneczne Karaiby po których mamy przyjemność grać.
Bardzo fajną rzeczą jest dodanie postaci historycznych które spotykamy na swojej drodze.
Jest to m.in : Czarnobrody.
W grze mamy do dyspozycji bardzo wiele lokacji jak i dużych miast które witają się z nami swoim oryginalnym stylem architektonicznym.

Moje Refleksje
Grając w ten tytuł miałem zmienne zdania, nie mniej jednak grę oceniam bardzo pozytywnie ponieważ dała mi to czego powinna dać każda gra przygodowa.
- Emocje
- Rozrywke
- Nerwy
- Chęć poznania dalszych szczegółów

Największym plusem tej gry to wspaniała grafika i lokacje które zapierają dech w piersiach.
Jest kolorowo,woda ładnie odbija się od słońca i jest po prostu zajebiście.
Fabułe oceniam na poziom dobry gdyż nie wciągła mnie tak bardzo jak w innych grach w które miałem okazje zagrać.
Kolejnym bardzo pozytywnym plusem są elementy rozgrywki ( akrobacje,bitwy morskie,pojedynki)
Najbardziej lubiłem strzelać z tych dłuższych strzelb,dawało mi to nie zwykłą frajdę.
Grywalność stoi na wysokim poziomie.
Niestety jak każda gra ma swoje minusy które mnie irytowały.
Najbardziej irytowało mnie wczytywanie gry,które było dość długie.
Kolejną rzeczą którą nie rozumiem to fabuła gry w budynku Abstergo czy coś takiego.Nie mam pojęcia po co to było ??? - Możliwe że nie wiem dlatego że tak jak wspomniałem była to moja pierwsza gra z serii AC.
Poziom trudności mnie zadowolił ponieważ gra była czasami cięższa czasami lżejsza.
Ogółem ostatnie sekwencje gry były według mnie najciekawsze.

Plusy
+ Okładka
+ Fabuła 
+ Bohaterowie
+ Grafika
+ Grywalność
+ Elementy rozgrywki
+ Bitwy morskie
+ Pojedynki
+ Długość gry
+ Poziom trudności

Minusy
- Błędy 
- Długie wczytywanie
- Dialogi nie bardzo wpadły mi do gustu

OCENA OSTATECZNA 8/10




5 komentarzy:

  1. Nie gram w gry, więc nie mogę powiedzieć nic sensownego na ten temat. Jednakże muszę Ci powiedzieć, że masz bardzo ładny wygląd :)
    Zapraszam do mnie --- > http://marzentysiace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Serię Assassin's Creed znam tylko pobieżnie, zagrałem w część pierwszą i drugą. Trójkę mam na PS3, ale jeszcze jej nie rozpracowałem :) Jestem graczem z nerwicą natręctw i nie ma siły, żebym ominął jakieś zadanie poboczne. A tych w AC jest zawsze od cholery :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak samo nerwica w takich grach żadna nowość ;) W tej częsci o nerwice nie trudno ;)
    Ale jak się już uprę to wiem że kiedyś to przejde ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie grałam jeszcze w tą grę, ale czytając Twoją recenzję rozważam czy nie spróbować, może akurat przypadnie mi do gustu. Chociaż do tej pory grałam głównie w gry strategiczne jak Rail Nation, która jest nieco spokojniejsza :)

    OdpowiedzUsuń