03.02.2015

Saints Row: Gat out of Hell - Prawilny dodatek

                                                           Przeniósł się tam gdzie nie powinien - Konters

O co kaman ?
Saints Row: Gat out of Hell to samodzielny dodatek do serii Saints Row.
Jest to jedna z pierwszych wydanych gier w 2015.
W tym dodatku wcielamy się w postać Johnego Gata który trafia do piekła wraz z swoją znajomą Kinzie. Oczywiście obydwie postacie są znane z SR IV.
Naszym głównym zadaniem jest uratować uprowadzonego prezydenta którego Szatan ma ochotę zeswatać ze swoją córką.
Fabuła jest naprawdę interesująca , według mnie ten pomysł był strzałem w 10.
Rozgrywka głównie opiera się na denerwowaniu szatana w różny możliwy nam sposób.
Zadania są w miarę fajne , niestety powtarzają się i to mi się nie podobało.
Jak to w serii SR w grze towarzyszy nam absurdalny humor który jest fajnie wykombinowany.
Oprawa graficzna stworzona jest w piekielnym klimacie,fajnie to wygląda.
Super moce, bronie i skrzydła pomagają nam w rozgrywce.

Moje Refleksje
W grze nie możemy stworzyć własnego wyglądu naszej postaci, tak jak mogliśmy to robić w poprzednich częściach nie mniej nie przyczepiam sie do tego gdyż to tylko samodzielny dodatek który zajął mi 5 godzin.
Wiele o tej grze nie mogę powiedzieć gdyż była za krótka i za mało było w niej elementów do opisania.

Ogółem grę polecam, nie mogę się do niej przyczepić.
Nie masz w co pograć ?
Chcesz ukończyć grę w 1 dzień ?
- Pograj w ten tytuł ;)


Plusy:
+ grafika
+ humor
+ fabuła
+ klimat
+ przeciwnicy
+ możliwość wyboru

Minusy
- cena
- czas ukończenia gry
- zadania się powtarzają

Ocena 6,5/10


3 komentarze:

  1. Recenzja spoko, ale nie rozumiem jednak całkowicie Saint's Row. Ta gra nigdy mi nie podeszła... zresztą u mnie na blogu znajdzie się dla niej miejsce w abecadle, ale raczej na spory minus.

    OdpowiedzUsuń
  2. Saint's Row to bardzo specyficzna gra,ale dzięki tej specyficzności jest sama w sobie sporym oryginałem którego trudno skopiować jako inny tytuł.Osobiscie każda część trafiła w moje gusta ;)

    OdpowiedzUsuń