13.02.2015

Dead Space 2 - Kontynuacja kosmicznej przygody

Został Isaackiem Clarkiem po raz drugi - Konters



O co kaman ?
Dead Space 2 to kontynuacja jednej z większych premier 2008 roku.Nadal pozostajemy w klimacie science-fiction & survival horror.Głównym zadaniem gracza jest walka i przetrwanie z mutantami które mają nie pohamowaną ochotę pozbawić nas życia.Producentem i wydawcą tej gry jest studio EA.

Fabuła gry nie jest skomplikowana,dążymy do jasno ustalonego celu.Fabuła jest bezpośrednią kontynuacją do pierwszej części.
Lokacja po której mamy przyjemność grać jest duża.Tereny nie powtarzają się tak jak było to w pierwszej części.Rozgrywka bardziej podobała mi się w tej części ,a fabuła całkiem odwrotnie.
Poziom trudności jest zadawalająca,miałem problemy aby przejść nie które misje.
Problem z przejściem misji = apogeum wkurwienia (Zalecam melisse dla nadpobudliwych graczy  )
Grafika,rozgrywka,arsenał broni jest na bardzo dobrym poziomie, nie mogę się do niczego doczepić.
Nowością w serii jest dialog słyszany z ust samego Issaca Clarka,w pierwszej części nie mieliśmy przyjemności tego doświadczyć.
Ukończenie gry zajęło mi 11 godzin,i to jest minus który mnie zabolał.
Według mnie ta produkcja powinna być dłuższa.
Cena gry też jest zadawalająca.

Refleksje
Największy plus gry ?
+ grafika

Największy minus gry ?
-  czas trwania rozgrywki

Ogółem tytuł oceniam bardzo w porządku, z pewnością podejdę do części 3,gdyż chciałbym już zakończyć tą serie i zabić swoją ciekawość która jest bardzo duża.
Kolejnym nie miłym akcentem w grze jest brak języka polskiego.
Niestety mój angielski nie stoi na wybitnym poziomie ( Uczę się go pełną parą )
mimo to coś tam rozumiałem.Według mnie polski język w grze powinien się znależć.
Osobiście sądzę że Dead Space 2 było lepszym tytułem od pierworodnej jedynki.

Plusy:
+ grafika
+ poziom trudności
+ arsenał broni
+ okładka gry
+ ciekawe misje
+ przeciwnicy
+ bohaterowie gry
+ lokacje

Minusy
- Brak języka polskiego
- Czas gry

OCENA OSTATECZNA 8,5/10



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz