17.01.2015

Enemy Front - Powstanie Warszawskie w 4 godziny

Zobaczył zniszczoną Warszawę - Konters 



O co kaman ?
Enemy Front to strzelaninka rozgrywająca się  w czasach II wojny światowej,w tym tytule skupiono uwagę na ukazaniu Powstania Warszawskiego.
Gracze wcielają się w postać Roberta Hawkinsa który bierze udział w wojnie która toczy się w Europie.

Refleksje 
Enemy Front - kaszanka czy warty uwagi tytuł ?
Takie pytanie zadałem sobie przed odpaleniem tego tytułu.Niestety dostałem kaszankę która smakuje troszkę lepiej niż taka chamska kaszanka z Biedronki.
Błędy kłaniają się cały czas,nie dają spokoju graczom.Fabuła ssie,na sam koniec dostajemy najbardziej chujową końcówkę jaką  w życiu widziałem. CO TO K***A BYŁO !?
Wymagania z dupy wzięte,gra powstała w oparciu o technikę CryEngine3 .. zostawię to bez komentarza.
Przez większość gry czułem się jak grałbym w grę stworzoną na podobie Terrorist Takedown,tylko dwie półki wyżej leżące.Wrogowie mają IQ godne małpy makaki.
W tym tytule jedyne co mi się w miare podobało to grafika ( misje nie dotyczące Warszawy ) , całkiem nie zły arsenał i bronie,fajnie strzelało się do naszych wrogów.
Gra dotyczy losów Powstania Warszawskiego..niestety trochę jak dla mnie było tego mało.
Kolejny minus to dialogi,naprawdę masakra.
I na sam koniec ...
GRA JEST CHOLERNIE KRÓTKA ... W 1 dzień spokojnie można to przejść,bez większych starań.

The End

Pisząc tą recenzje,chciałem troszkę dać fory Enemy Front... Ale niestety się nie da,liczyłem na coś lepszego,ale się przeliczyłem.
Nudzi ci się ?
Nie masz w co grać ?
Chcesz przejść grę w 1 dzień ?
-Zagraj w Enemy Front

Plusy:
+ Arsenał Broni
+ Snajperka
+ Fajnie się strzelało

-/+ - Lokacje
-/+ - Lektor polski
-/+ - Grafika

Minusy
- Postacie
- Masa błędów
- Brak logicznej fabuły
- Najbardziej epicko chujowa końcówka gry
- Niestety dupne misje w stolicy ;/
- Sztuczna Inteligencja

OCENA KOŃCOWA 4,9/10




1 komentarz:

  1. A CI Games tak ładnie grę promowało. Z wywiadów z autorami wynikało, że będzie to co najmniej coś przyzwoitego - a tu wtopa :D Za dyszkę chętnie sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń