27.01.2015

Dead Space - Kosmiczny koszmar


Był na koszmarnej wyprawie - Konters 

O co kaman ?
Dead Space to typowy survival horror.
Produkcja została stworzona przez studio EA odpowiedzialne za W trakcie rozgrywki wydarzenia obserwujemy z perspektywy 3 osoby. Mógłbym stwierdzić że ten tyłuł jest grą przygodową z dodatkiem klimatu science fiction.

Fabuła
W grze wcielamy się w postać Issaca Clarka.Główny bohater to wykwalifikowany inżynier który musi naprawić usterkę na stacji kosmicznej która jak okazuję się cała załoga została zamordowana a stacja jest domem wielkiego wirusa który zamienia ludzi w wszelakie bestie mające ochotę nas zabić.
Atmosfera rozgrywki jest bardzo mroczna.Klimacik bardzo fajny dla osób lubiących takie tematy

Rozgrywka & Moje refleksje
Ogółem grę oceniam bardzo dobrze .
Na początku podchodziłem do tego tytułu bez interesowanie.
Gra znalazła się u mnie jako prezent od EA na Originie na zawsze.Myślę że gdyby nie ten prezent od EA , to nie podszedłbym do tego tytułu.
Dead Space okazało się dla mnie wielką niespodzianką,nie miałem pojęcia że tak bardzo mi się spodoba ta gra.Rozgrywka jest na bardzo dobrym poziomie, fabuła nie pochłonęła mnie tak bardzo nie mniej jednak była udana.
Poziom trudności był zadawalający,postacie w grze nie przekonały mnie do siebie.
Natomiast wszelkie trudności związane z naszymi przeciwnikami przekonały mnie do siebie jak najbardziej.Bronie zostały skonstruowane pomyślnie nic do nich nie mam :)
Ukończenie gry zajęło mi 17 godzin i powiem że było warto bo poziom tego tytułu jest na poziomie.
Warto go ukończyć bo gra daje dużo satysfakcji.

Plusy :
+ Rozgrywka
+ Grafika
+ Arsenał broni
+ Trudność
+ Zadawalający czas rozgrywki
+ Stwory do pokonania

Minusy:
- Postacie
- Fabuła


Ocena 8/10



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz