29.12.2014

The Elder Scrolls V Skyrim - Smoki i inne dziwactwa

Został Smoczym Dzieciem - Konters 



O co kaman ?
The Elder Scrolls V: Skyrim to bardzo popularna gra cyklu cRPG.
W grze wcielamy się w jednego z ostatnich łowców smoków.

Moje Refleksje :
Na sam początek chciałbym powiedzieć że przeszedłem tylko tryb fabularny,misje dodatkowe nie zbyt mnie interesowały nie mniej jednak mogę z pewnością stwierdzić że są na wysokim poziomie tak jak rozgrywka w trybie fabularnym
TES V: S to naprawdę genialna gra, nie lubię gier RPG ale ten tytuł zwrócił moją uwagę.
Na początku grę oceniałem bardzo negatywnie,jednak po czasie gra mi się spodobała,fabuła mnie w ciągła i w taki o to sposób ukończyłem kolejny tytuł do mojej kolekcji ukończonych gier.
Największym plusem tej gry to prze ogromny świat po którym możemy zmierzać do woli.
Wszelkie niebezpieczeństwa które znajdują się na terenach nie zamieszkałych są bardzo fajnie zrobione.
Pamiętam że moim pierwszym przeciwnikiem na wolnym terenie był niedzwiedz polarny.
Kolejnym plusem jest fantastyczna grafika i lokacje po których zmierzamy.
Niektóre częsci mapy zapierały mój dech w piersiach.Wszelkie przeszkody,zwierzęta,stwory do pokonania miały odpowiedni poziom trudności.
Wszelkie rozwijanie umiejętności,alchemia,kowalstwo i reszta tylko dodaje smaczku do kontynuacji tego tytułu.Wszelkie Questy były zrobione na wysokim poziomie,fabuła też mi się podobała,szczególnie w pamięci utkwi mi końcówka gry.Jak dla mnie najlepsza misja w grze.
Wszelakie mikstury,magia,broń,i inne przedmioty są dobrze zrobione.
Dialogi są trochę nudne ale trzeba się z tym uporać.Zagadki są na wysokim poziomie,nie jestem zwolennikiem tego typu rozgrywki,ale jakoś sobie poradziłem
Jak to zawsze jest na świecie muszę być wszędzie jakieś minusy..
Oczywiście są ...
Przez to że gra jest olbrzymia pod względu na teren znajdują się BUGI. Niestety nic nie może być idealne.Jak radzić sobie z niektórymi Bugami można znależć w google.
Kolejnym minusem który bardzo mnie zabolał to brak napisów na końcu gry,czekałem na to ale niestety tego nie dostałem ,nie poczułem tego że ukończyłem fabułę tej gry,musiałem po
prostu obejść się smakiem.

Plusy:
+ Wielka Mapa
+ Postacie
+ Przeciwnicy
+ Przedmioty
+ Lokacje
+ Broń + Magia
+ Bardzo duża ilość zadań pobocznych

Minusy
- Brak napisów po zakończeniu fabuły w grze
- Bugi
- Nudne dialogi

Grę POLECAM !!!!
Jeżeli nigdy nie graliście w tą grę,naprawdę zagrajcie bo WARTO !!!
Cena na platforme Steam jest całkiem przystępna więc myślę że się skusicie :)

OCENA OSTATECZNA 9,5/10


 

1 komentarz:

  1. Skyrim to jedna z najlepszych gier PC od dawna, choć do starszych reprezentantów RPG się nie umywa.
    Zapraszam do mnie - www.saveerror00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń