21.12.2014

LEGO Marvel Super Heroes - Dzieciństwo w grze

Przypomniał sobie na czym polega zabawa - Konters 


WTF ?
Lego Marvel Super Heroes to typowa zręcznośćiówka rozgrywająca się w świecie postaci LEGO.
W grze możemy wcielić się w najpopularniejszych superbohaterów np: Capitan America,Spider-Man,Iron Man,Hulk,Postacie z fantastycznej czwórki.Głównym celem gry jest uratowanie świata przed różnymi zagrożeniami.
Akcja toczy się głównie w  Nowym Jorku nie mniej są też misje w których lecimy w kosmos

Refleksje 
Głównie gra jest stworzona dla dzieci,osobiście gdybym zagrał w tą grę gdy byłem mały, była by ona najlepszym tytułem w który mogłem zagrać.Podszedłem do tego tytułu dlatego gdyż byłem ciekawy jak to wszystko wygląda i jak się w to gra.Nie żałuję kilku godzin na przejście to gry bo bawiłem się całkiem fajnie.Gra typowo dla relaksu lub dla zabicia nudy.
Fabuła gry jest całkiem w porządku, postacie są fajnie skonstruowane.
Wielkim plusem tej gry to dialogi i humor który w nich się pojawia.
Misje były fajne,lokacje też spoko nie mniej zrozumiałem że takie gry to nie dla mnie :)

Plusy
+ Okładka
+ Misje
+ Lokacje
+ Humor
+ Superbohaterowie i inne postacie

Minusy
- Gra dla zabicia nudy
- Gra nie dla każdego
- Cena

Ocena Końcowa               6/10




1 komentarz:

  1. Dobra propozycja na prezent. Braciak ma urodziny teraz w grudniu (nie dostaje odemnie prezentów na wigilię bo urodził się 23 :D) i w sumie by mu się przydało. Poszukam czegoś w necie np. agito albo coś w podobie ale wątpię żeby udało się teraz dostać to przesyłką. Jak zwykle wszystko musze załatwić na ostatnią chwilę. Kiepsko ale cóż.

    OdpowiedzUsuń