20.11.2014

Sniper Elite 3 AFRIKA - Powrót w wielkim stylu

Był snajperem w Afryce - Konters 


W skrócie :
Sniper Elite 3 Afrika to kolejny bardzo dobry tytuł dla fanów II wojny światowej lub fanów serii gier o snajperach wojennych strzelanin.Jest to kontynuacja serii Sniper Elite którą kiedyś już miałem przyjemność zagrać.
Grę stworzyło studio Rebelion które mnie nie zawiodło .

O co kaman ?
Akcja toczy się w realiach II wojny światowej , konkretnie są to lokacje położone w Afryce.
Ponownie wcielamy się w bohatera którym mogliśmy grać w Sniper Elite V2.

Refleksje :

Według mnie ten tytuł jest bardzo dobry , według mnie jest to lepsza część od V2.
Zrealizowanie gry w Afryce był jak dla mnie strzałem w 10 . W grze mamy 8 misji , każda się jakoś różni i jest jedyna w swoim rodzaju.
Lokacje w których gramy są bardzo ciekawie zrobione.
Misję są naprawdę ciężkie , trzeba troszkę pomyśleć przed wykonaniem zadania gdyż bardzo łatwo możecie zostać zabici.Nie mniej misje są bardzo fajne,dają frajdę którą powinna dostarczać każda gra.
Każda misja jest w miarę długa,można spędzić kilka mile spędzonych godzin grając w ten tytuł.
Każdy Headshot bardzo cieszy.Niestety fabuła mnie nie pociągła głównie w grę grałem bo mi się podobała, nie miałem celu poznać końca fabuły...po prostu strzelałem i się świetnie bawiłem.
Grafika jest na wysokim poziomie, cieszy oko.
Do dyspozycji mamy całkiem spory arsenał broni który tylko czeka abyśmy go użyli, są fajnie zrobione , nie mogę się do niczego przyczepić.
Kolejnym czynnikiem który mnie zadowolił w grze to, ulepszanie broni, można np: wymienić sobie wygląd celownika lub wygląd broni.
Niestety w multi nie grałem więc nie mogę o nim nic napisać.
Podsumowując:
Przejście gry zajęło mi 9 godzin.
Było warto gdyż gra mi się podobała i myślę że również wam się spodoba.
Polecam ją !

Plusy
+ Grafika
+ Misje
+ Arsenał Broni
+ Lokacja
+ Okładka gry
+ Trudność gry

Minusy
- Fabuła
- Błędy
- Cena gry

OCENA KOŃCOWA 
7/10








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz