30.11.2014

Saints Row : The Third - Oryginalność w 100 %

                                                              Został Świętym i bohaterem filmu - Konters 
UWAGA!!! 
RECENZJA ZAWIERA SPOJLER  KOŃCÓWKI  GRY.                     
              
Saints Row: The Third to trzecia część gry SR.
Produkcją gry zajęło się studio THQ . W grze wcielamy się w postać gangstera który niesie zniszczenie w fikcyjnym mieście Steelport .Głównym zadaniem w grze jest utrzymanie na powierzchni gang świętych .Niestety nie jest to takie łatwe gdyż o nasze niepowodzenie modli się kilka innych gangów .
Oczywiście naszym zadaniem jest ich unieszkodliwienie ,nie mniej do do miasta przybywa specjalna jednostka STAG. Walka z nimi to cała rozrywka w grze . 
W grze mamy dużo misji do wypełnienia, każda z nich się różni nie tylko rozgrywką lecz jeszcze czystym szaleństwem.Kolejnym kluczem otwierającą tą grę to szalony humor, naprawdę z kilku dialogów się uśmiałem, ten humor jest naprawdę pomocny gdyż umila rozrywkę w grze.
Przyłączanie postaci do gangu świętych przypominało mi trochę rozgrywkę w grze Mass Effect 2 .
Każda z nich się czymś różni,nie mniej najbardziej polubiłem Zimosa.Jego teksty ( nie które ) po prostu mnie rozwalały.Umiejętności ,zakup broni i jej modyfikacja dawała mi bardzo dużo frajdy.
Wiele osób twierdzi że Saints Row jest taka sama jak GTA.Obalam to bo obydwie serie mają w sobie coś oryginalnego i niepowtarzalnego.
Bardzo ciekawa jak dla mnie była końcówka gdyż wybrałem aby uratować Shaundi.Troszkę tego żałuję bo mogłem wybrać zabicie Killbane i Cyrusa.Myślę że ten wybór dałby mi większą satysfakcję, nie mniej jednak mój wybór uważam za słuszny gdyż wolałbym uratować przyjaciółkę niż zabić Killbane.
Według mnie w grze jest troszkę za dużo fantastyki, ( oczywiście według gustu)
Super pomysłem było stworzenie własnej postaci.

Plusy:
+ Dialogi
+ Humor
+ Możliwość podejmowania decyzji
+ Szalone Misje 
+ Różne zakończenia gry
+ Możliwość stworzenia własnej postaci 
+ Zimos 

Minusy 
- Błędy
- Piosenki w radiu
- Samochody ( nie podobały mi się )
- Troszkę mało arsenału.


Moje Refleksje :
Grę polecam !!
Kupujcie i grajcie bo naprawdę warto !!!

OCENA 9/10

Wygląd mojej postaci : 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz