27.06.2014

Trails Evolution - Szybka jazda na maxa

Poczuł adrenalinę - Konters



Trails Evolution to to bardzo fajna zręcznościówka w której kierujemy motorem na dwóch wymiarowych torach przeszkód.

Ogółem gry całej nie przeszedłem ponieważ szczerze była dla mnie za trudna i nie spędziłem przy niej dużej ilości czasu.
W grze mamy do pokonania bardzo dużą ilość torów 2d które są tak skonstruowane tylko aby umilić zycie graczowi który chce przejść tą gre .Tory naprawdę się róznią szczegolnie pomysłowością jaką autorzy gry naprawdę się postarali.W grze mamy do dyspozycji róże maszyny na których mamy za zadanie przejść piekielne tory.Kolejną fajną rzeczą jaką zapamiętałem to oczywiście to że możemy dowolnie ubierać swojego kaskadera.
Do dyspozycji mamy dość dużo kasków,ubiorów,i innych dodatków które są potrzebne do ostrej jazdy.
Możemy też urozmaicić swoją maszynę tak aby jazda nią była naprawdę porywająca.Gra także zawiera tryb multiplayer który nie wypróbowałem,myślę że jest w miarę dobry lecz nie sądze aby był popularny,ponieważ gra nie jest doceniana przez graczy a szkoda gdyż ona zasługuję na naprawdę jakiś szacunek,ode mnie ma szacunek ponieważ lubię takie gry i daję jej dobrą ocenę.Poziom trudności jest naprawdę trudny,z nie którymi poziomami walczyłem po 1-3 dni a całej gry i tak nie ukończyłem.Cholernym szokiem było dla mnie to ze gra nie ma oceny na portalu dla graczy gry-online.pl,troszkę nie fair ale trudno tak bywa nie którym gra sie podoba nie którym nie,ja należę do tej pierwszej grupy.
Grafika gry jest na dobrym poziomie, może nie na najlepszym ale dobrym


.



Z czystym sumieniem polecam ten tytuł,naprawdę warto chociażby dla fanów jazdy na 2 kółkach :)

Ocena 7/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz