17.06.2014

FIFA WORLD - Szybka Recka

Zagrał w darmową FIFE - Konters 



O co kaman ?
Fifa World to gra typu free-to-play na Originie.
Rozgrywka oparta jest na na module Fifa Ultimate Team która jest o niebo lepsza niż ta darmowa giera.Głównie kolekcjonujemy karty wymieniając się z innymi,gramy z innymi graczami.

Sama gra:
Menu jest dobrze rozbudowane,wszystko jest jasne co i jak..

Grafika gry jest słaba,no dobra wiem ze to jest gra za free więc sie nie będę tak ostro czepiał ale jednak grafika gry jest słaba,błędy są na porządku dziennym np:
- Nie mogłem grać z kolegami z Origina
- Długie ładowanie rozgrywki
- Po zakończeniu meczu możliwe wywalenie na pulpit i strata wyniku

Ogółem EA zaserwowało nam fajne wyzwania i tryby,podoba mi się kolekcjonowanie zawodników,licytowanie innych upragnionych zawodników.Rozgrywka przypomina mi niestety grę na przykład na Androida.

Na koniec od autora
EA starała się no i troszkę im pykło wybaczam im to ponieważ nie musiałem za to płacić,podpisuje się pod tym gdy nie mamy Fify 14 a chcemy sobię pyknąć w Ultimate team :)

Plusy:
+ menu
+ Prawdziwe zespoły i piłkarze
+ Licytacje i kupno zawodników

Minusy
- Grafika
- Rozgrywka niczym Android game
- błędy

( MINUSY WYBACZAM ) !

OCENA 6/10 (DAJE FORY)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz