28.02.2014

Rambo The Video Game: RAMBO = SZAMBO

Został Sylwesterem Stallone - Konters
Uwaga !!!
Recenzja zawiera wulgaryzmy które nie są mile widziane.

Wchodzisz na własną odpowiedzialność ;)
SERIA KASZANKI NA GRILLA CZ 2



Rambo The Video game to nie zwykła kaszanka stworzona przez Polskie studio,ten tytuł jest  w sam raz do serii Kaszanek na Grilla.

Moje Refleksje/Oceny/O co kaman ?

Powiem na sam początek nie kupujcie tego !!
Trzymajcie się z dala od tej kaszanki,bo tylko zepsuje się wam przyjemność oglądania chociażby filmu,niestety ja tak będę miał gdyż przelazłem ten tytuł i niestety będzie mi się śnił po nocach jako koszmar ;/
Na premiere gry czekałem dość długo czasu,zapowiadała się zajebista napierdalanka,od dziecka chciałem być jak Rambo,wcielić się w niego i w ogóle.
Okazje złapałem mając 17 lat, z dość dużą liczbą ukończonych gier.
Zamiast RAMBO dostałem SZAMBO
Ten tytuł w ogóle nie powinien trafić na polskie półki ani zagraniczne.No dobra, nie będę tak bardzo chamski,przyznam że się bawiłem minimalnie dobrze,wkurwiając się co epizod i patrząc na to żadkie guwno.
Najbardziej wkurwiało mnie to że gra zupełnie inaczej podeszła do gry,fabuła jest całkiem zmienna,jest ona na podstawie filmu,ale kurwa to co zobaczyłem to zupełnie co innego ;(
Grafika ssie,Rambo jest zrobiony tak jak by był nie dorobiony,filmiki przerywnikowe są beznadziejne.
Jezus Maria podkład z filmu jest automatycznie dopasowany do gry.MASAKRA CO TO MA BYĆ !!??
Gdy dowiedziałem się że gra będzie taka że trzeba tylko poruszać celowniczkiem to pierwszym moim słowem było oczywiście Ja Pierdole.
Cena gry jest przesadna wręcz żenadestyczna.100 zł za Szambo to ża duża cena,za tą cenę wolałbym zakupić MW 3 na przykład.Gra jest warta jako dodatek do gazety lub w sklepach od 10-20 zł
Fabuła mi się nie podoba jest niby na podstawie filmu tak jak mówilem no jest,ale nie całkiem.Zmiany są prze ogromne,można płakać i grać ze śmiechu i z wymysłu twórców pomysłu śmierci Rambo i wspominanie jego chwil.Masa błędów się kłania które są powalające nwm czy śmiać się czy płakać.
Jedynie co w grze mi się podobało to klimat,bardzo fajne dzwięki strzelania z broni,i dobrze zrobiona postać półkownika Trutmana czy jakoś tak.Osiągnięcia które zdobywamy jest kolejną żenadą,w ogóle bez pomysłu i zrobione tak jak by na szybko.
Naprawde ciekawym pomysłem było przeładowanie broni,nwm jak to nazwać ale naprawdę jest to chyba jedna z lepszych czynności o której mogę wspomnieć
I na koniec:
W całym epizodzie mamy 5 szans,niby jest trudniej ale na prawde to wkurwia,przelazłem prawie cały epizod,zabili mnie 5 razy i epizod od nowa o.O

I jeszcze tak na koniec
Gdy kończymy epizod i mamy podsumowanie,nagle słyszymy głos Rambo
Mission Accomplished no dobra jest fajnie bo ukończyliśmy epizod tylko ten głos brzmi jak Rambo walił gruche i to mówił.No soory ale tak jest,wiem głodnemu chleb na myśli,ale niestety tak jest,nic na to nie poradze,posłuchajcie sobie sami.



Omijajcie to szerokim łukiem,pobierzcie zobaczcie ale nie kupujcie

Plusy
+ Okładka
+ Wydzwięki odstrzału z broni
+ Przeładowywanie broni

Minusy
- Cała reszta nie wymienionych rzeczy





2 komentarze:

  1. Inna fabuła jako minus... co kto woli, ja akurat nie lubię powtórek, więc po obejrzeniu filmu nie chciałbym znów tego samego widzieć w grze :D A że kaszana, można się było tego spodziewać, nawet po cichu nie oczekiwałem czegoś wielkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, bo gra na początku mnie zaciekawiła miałem nadzieję na porządną produkcję, lecz RZECZYWISTOŚĆ walnęła mnie z plaskacza :)
    http://ledangaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń