14.02.2014

Heavy Fire: Shattered Spear - Kaszanka czy nie ?

                                                                                                                                                       

Zobaczył że w shootera można grać z innej perspektywy -   KONTERS                                           UWAGA !!
RECENZJA ZAWIERA WULGARYZMY LUB ZWROTY MAŁO KULTULARNE.
ALE I TAK WCHODZCIE :)

O co kaman  ? / Refleksje
Heavy Fire: Shaterred Spear to niby dynamiczna strzelaninka oparta na ruszaniu tylko celowniczkiem i unieszkodliwianie wrogów za pomocą kilku broni,które praktycznie wyglądały dość ładnie i przyjemnie się nimi strzelało.
Poziom fabuły jest nudny jak flaki z olejem,w ogóle nie wiedziałem o co kaman chociaż znam angielski na poziomie dość zrozumiałym dla mnie.Gra toczyła się tak jak jakaś tępa baryła, według mnie nie była dynamiczna jak zapowiadali producenci tej (Innej) gry.
Ten tytuł nie jest sprzedawany w polskich marketach,można ją nabyć na Allegro lecz na konsolę PS3, WII, X BOX 360.
Myślę że gdyby była sprzedawana na PC np w Media Markt cena tytuły graniczyła by od 9,99 do 19.,99 bo tyle praktycznie jest warta.Gra dupy nie urywa,przeszedłem ją tylko dlatego że nie miałem innej gierki w której strzelamy,odbijamy,ratujemy itd.Myślałem że to będzie całkiem inna gra coś takiego jak chociażby COD w wersji mało znanego shooterka.
HF:SS jest strasznie króciutka ;/ fajne w grze są zróżnicowane misje które są całkiem nie złe jak na tak nisko opłacalną grę.
Poziom gry jest zadawalający jak dla mnie, czasem było troszkę cięzko i musiałem podjąć próbę kilkakrotną aby zaliczyć tzw level.
Heavy Fire: Shaterred Spear nie zaliczam do grona kaszanek na grilla bo grało się mi całkiem przyjemnie i oprócz dziwności gry i jej czasu nie mogę się doczepić bo nie jest znana i wgl.
Jedynie co jeszcze mi się nie podobało to zjebane menu,jak dla mnie i grafika która nie oczarowała moje oczyma.

Refleksja na szybko.
Jeśli chcesz przejść grę w jeden dzień bo cholernie ci się nudzi,ściągnij ten tytuł i graj,można spędzić trochę czasu przy niej,lecz gre polecam tylko Koneserom,bo wymagający nie znajdą tu tego czego szukają.

PLUSY
+ Bronie
+ Zróznicowane misje
+ Ustawienia optymalne monitora
+ Poziom trudności
+ Ciekawa okładka

MINUSY
- grafika
- menu
- czas gry
- fabuła
- tylko po angielsku ;/

Ocena : 4,5/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz