13.01.2014

Tomb Raider 2013 - Nie taka straszna ta wyspa ;)

Został by z Larą na wyspie-Konters
RECENZJA MA W SOBIE MAŁY SPOJLER...


WTF ?
Tomb Raider 2013 to fantastyczna przygodówka w której sterujemy Larą Croft.Jest to kontynuacja klasycznej częśći serii gier akcji w której głównym celem jest zabijanie,obserwowanie fantastycznych lokacji i przede wszystkim przejść tą znakomitą fabułę.
Producentem gry jest Crystal Dynamics.
Poprzedniczkami tego cyklu było Anniversary, Legend, Underworld.

O co kaman ?
W grze wcielamy się w młodą Larę Croft ^^ zanim została słynna poszukiwaczką przygód.
Akcja zaczyna się gdy nasz statek rozbija się podczas sztormu na tajemniczej wyspie na której czai się zło.Motywem gry jest przetrwanie na tej wyspie i ucieczka z niej za wszelką cenę.
Bardzo dobrym elementem gry jest porwanie naszych przyjaciół przez ludzi znajdujących się na wyspie,dodaje temu wszystkiemu urok oraz rozwijanie się fabuły i chęć jej poznawania.
Wyspa jest przepięknie zrobiona graficznie,są wilki,dziki zwierzęta i to co jest najbardziej potrzebne.
Sama grafika jest genialna,filmiki genialne,dialogi bardzo dobre,fabuła zajebista.
Nic nie moge złego powiedzieć na temat tej gry bo jest wykorzystana według mnie na maxa.
Postacie są bardzo dobrze wykreowane,ich zachowanie tez jest interesujące.
Według mnie największym atutem tej gry to polski Dubbing,bez niego było by troszeczkę gorzej ale i tak nie odbiło by się to na grze.
Kolejnym elementem umilającym granie to oczywiście Steam,jest on rewelacyjny w pełni spełnia swoją funkcję.
Uwielbiam odblokowywać osiągnięcia to daje mi wielką radochę.
Grywalność jest boska,sterowanie na padzie na pewno tez jest genialne lecz ja grałem na klawiaturze i myszce i też bardzo przyjemnie mi się grało.Przeciwnicy są sprawni,ciekawie ich się zabija.Arsenał broni jest mały ale za to bardzo dobry,ulepszanie broni jest kolejnym dobrym pomysłem twórców.

Moje Przemyślenia końcowe
Gra jest genialna lecz nie zalicza się do mojej top 3,mam nadzieję że autorzy wpadną na pomysł aby kontynuować dalej tą serię bo jest ona zajebista.
Grę polecam w 100 % jest warta kupna i spędzenia kilku godzin z nią.
Podpisuję się pod nią,i zapisuję do moich ulubionych gier które przeszedłem.

Plusy
+ Okładka
+ Grafika
+ Dubbing
+ Grywalność
+ Krajobrazy
+ Arsenał
+ Przeciwnicy
+ Fabuła
+ Bohaterowie

Minusy
- BRAK

Ocena końcowa 9,9/10



1 komentarz:

  1. Mam na nowego TR'a straszną ochotę, a cały czas go nie kupiłem - dziwak jestem, wiem :-P Wszyscy strasznie chwalą, mam nadzieję, że i mnie przypadnie do gustu. Jestem fanem starszych odsłon, gdzie zagadki liczyły się najbardziej, stąd też boje się, że te przeładowanie akcją mnie zniechęci. Ale... cóż, zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń