20.01.2014

Rochard - Genialna platformówka

Był górnikiem w kosmosie -Konters



O co kaman ?
Rochard to zręcznościowa platformówka w której wcielamy się w postać Johna Rocharda.
Nasz główny bohater jest sympatycznym troszkę otyłym górnikiem który wiedzie sobie życie w kosmosie wraz ze swoją ekipą. Niestety jak w życiu bywa nigdy nie może być za dobrze,John znajduje się w nie odpowiednim miejscu i nie odpowiednim czasie.
Odkrywamy zakopaną pod ziemią strukturę budynków należącej do obcej cywilizacji.
Niestety aby nie było za fajnie miejsce atakują piraci,którzy chcą wykorzystać odnalezione materiały.
Rochard musi ratować swoją porwaną ekipę a także powstrzymać darmozjadów piratów.

Cała gra jest bardzo przyjemną platformówką przy której można bardzo fajnie spędzić czas.
Cały czas coś się dzieje,musimy myśleć,likwidować kosmitów,bawić się laserami jest to bardzo fajna sprawa która daje sporo przyjemności z grania.
Poziom trudności jest tak dopasowany dla graczy aby każdy mógł sobie poradzić w grze.
Rochard jest krótko mówiąc zajebistą zręcznościówką która powinna być bardziej doceniana przez graczy.Nie udało im się,tak bywa ale powinni wypuścić 2 część która na pewno trafi na moją półkę bo na to zasługuje.Gra była dodatkiem do CD-ACTION.Na początku sceptycznie podchodziłem do tej gry, bardzo możliwe że gdyby tak gra nie była na platformę Steam to nie zagrałbym w nią.Nie żałuję 6 godzin spędzonych przy tym tytule,bo gdy nie mamy w co grać,wszystkie shootery,RPG i inne gatunki gier rozwalają nam czachę, to w każdej chwili można sobie pograć w bardzo przyjemną platformówkę z ciekawą fabułą i efektami.
Mam nadzieje że ta gra stanie się bardziej popularna niż jest,można ją zakupić za 19,99 w pudełku z platformą Steam.
Gra ma bardzo ciekawe zakończenie.mam cichą nadzieję że to takie wprowadzenie do części 2,która da nam nową fabułę,postacie,lokalizacje.
Gdy skończycie grę nie wyłączajcie napisów bo leci w nich bardzo fajna muzyczka.Nie wiem jak wam ale mi bardzo przypadła do gustu,daje tak jak by podsumowanie całej gry którą zakończyliśmy.
Bardzo fajnym atutem gry jest humor naszych bohaterów szczególnie Rocharda.
Rozbawił mnie jeden tekst dość realistyczny :
"Ochrona będzie gęsta jak Smoleńska mgła" musicie się ze mną zgodzić ze autor tekstów do tej gry mógł by zostać jasnowidzem.


Plusy/Minusy
+ Humor
+ Muzyka
+ Poziom trudności
+ Czas ukończenia gry
+ Teksty bohaterów
+ Lokalizacje
+ Grafika
+ Pomysłowość
+ Steam
+ Fabuła
+ Konieczność sprawnego myślenia

Minusy
- BRAK

Ocena 9/10 POLECAM !!!



3 komentarze:

  1. W ogóle cała muzyka w grze jest świetna, zwłaszcza ten retro dyskotekowy utwór :-D Bardzo grywalny tytuł, sam spędziłem przy nim kilka przyjemnych godzin. Jest też DLC, ale w niego nie grałem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tytuł nawet bym dał 9+. Jak dla mnie mega grywalna gra :) jest tak dobra, że myślę nad kupieniem teraz wersji na PS3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna gra i strasznie wciągająca

    OdpowiedzUsuń