30.01.2014

Call of Duty - World At War - Stary dobry call ;)

Odwiedził Reichstag - Konters




O co kaman ?
Call of Duty World at War to jedna z lepszych części serii COD.Kampania dzieje się w moich 2 ulubionych wojnach czyli:
Rosja -> Niemcy
USA -> Japonia
Kampania jest bardzo interesująca, wciągła mnie i to bardzo szczególnie wątek żołnierza Armii Czerwonej.
W grze mamy dużo ciekawych lokacji po których się poruszamy,przyznam że gra jest naprawde bardzo dobra, pod względem grywalnym jak i fabularnym.Niestety odczuwam po niej mały niedosyt bo pograłbym w nią jeszcze z 1 godzinkę,lecz długość gry jest całkiem odpowiednia.
Arsenał broni dupy nie urywa ale jest przyzwoity.
Największą przykrością jaka mnie spotkała w tym tytule to brak jakichkolwiek serwerów aby zamłucić w necie ;/
Mimo to przebolałem to bo nie zostałbym tam dłużej tylko troszkę dla własnej satysfakcji.
Kolejnym nie miłym faktem jest dość sporo błędów szczególnie w ostatniej misji poświęconej wojnie w Japonii.Naprawdę takich błędów nie powinno być,bo są one karygodne jak na serię Call of Duty.

Moje refleksje:
Ten tytuł jest naprawdę warty uwagi,jest to jak wspomniałem jedna z lepszych części tej serii.
Chociaż nadal najbadziej podobał mi się MW 1 może dlatego że to był mój pierwszy call ^^
Mam sentyment do serii Modern Warfare jak i 1,2 muszę zagrać w 3 mam nadzieje że też ma coś w sobie to co lubię.Zabrakło mi bardzo platformy Steam w tym tytule,ale i tak dałem radę.
Bardzo fajną rzeczą w tytule są 2 wojny,mamy tzw 2 fabuły które są inne i to jest klucz gry,strzał w 10 i wykonanie też całkiem fajne.
Ogólnie grę mogę zapisać do gier które POLECAM.Według mnie fajnym pomysłem była by kontynuacja tej gry tzn World At War 2 ^^
Możecie kupować,myślę że nie pożałujecie,ale tylko dla kampanii bo multi nie żyje w tym tytule.

Plusy:
+ 2 fabuły
+ Kampania jest ciekawa
+ Okładka gry
+ Misja z czołgiem
+ Grywalność
+ Czułem się jak bym był naprawdę w tych lokacjach

Minusy
- błędy
- mało broni ;/
- troszkę krótkie misje
- pogrzebane żywcem multi

Ocena Ostateczna i Niepodważalna - 7,5/10

1 komentarz:

  1. Ja i tak rzadko kiedy grywam w multi, jestem staroświecki, liczy się tylko tryb fabularny. Niestety coraz więcej nowych gier traktuje go nieco po macoszemu... A za CoD nigdy jakoś szczególnie nie szalałem :-D

    OdpowiedzUsuń