30.12.2013

Sniper Elite V2 - 1 nabój = śmierć armii Niemieckiej i Rosyjskiej

Został łowcą niemieckich i sowieckich głów - Konters



Sniper Elite V2 to naprawde bardzo ciekawy tytuł w który warto zagrać.
Podchodziłem do niego prawde mówiąc sceptycznie na początku rozgrywki ale po kilku misjach,head shootach, uświadomiłem sobie że jest to naprawde dobry tytuł.

O co kaman?/Refleksje
Sniper Elite V2 przenosi nas do Niemiec,gdzie głównym celem jest zlikwidowanie żolnierzy Niemieckich i Sowieckich.
Nasz bohater jest tak twardy że na wojne wyrusza sam z snajperką i z bronią automatyczną.
W trakcie gry widzimy zrójnowane krajobrazy Niemiec które dają charakter tej grze.
Jest to mega plus ponieważ czułem się tak jak był bym w tamtych czasach.
Gra naprawdę jest w niektórych momentach trudna,sprawiła mi trudność ale jednak dałem radę sobie z nią.Ogolnie tytuł polecam gdyż można posiedzieć przy nim troche czasu nie nudząc się i obserwując jak nasz pocisk leci prosto w mózg,genitalia lub w inne części naszych przemiłych żółnierzy których jedynym przeznaczeniem jest wąchanie kwiatków od spodu.
Grafika jest ładna,nie moge sie do niej przyczepić,lecz mogła by być lepsza.
Sterowanie Kapitanem Dzielniakiem jest nie zbyt skomplikowane,czasami gdy lecą do nas pociski możemy mieć problem z szybkim ukryciem ( ja tak miałem)
Misje są ciekawe,fabuła nie zachwyca.
Broni jest cholernie mało,powinno być choć trochę więcej modeli broni automatycznej,chociaz w tamtych czasach bronie nie były za bardzo rozwinięte,mam nadzieje ze twórcy gry specjalnie dali Thomsona,Pepesza i jeszcze jedną broń aby uchwycić ten klimat II wojny światowej.
W grze mamy ciekawe DLC w którym głownym zadaniem jest zabicie Adolfa Hitlera,nie podałem temu zadaniu gdyż już nie chciało mi się grać w tą grę.Zagram ale w kolejną część czyli Africa Korps która na pewno zostanie dodana do mojej kolekcji na półce.

Pora na oceny:

Plusy:
+ Klimat
+ Trudność
+ Misje
+ DLC z Hitlerem
+ Nie nudzące się Head Shooty
+ Ładnie wykonane bronie
+ Bohater z jajami :D

Minusy:
- Pare błędów
- Mało arsenału
- Muzyka z menu ( zirytowała mnie od razu)

Ocena Moja:
Hmm 7/10
Grę umieszczam do listy gier w które warto zagram,podejrzewam ze koncówke gry zapamiętam dość długo bo fartem trafiłem w nasz głowny cel i to z bardzo dalekiej odległosci.To bedzie jedyna rzecz którą będę pamiętał w tej grze bo w grze nie ma jakiegoś fantastycznego momentu aby go zapamiętać jak najdłużej ( oprócz zabicia Hitlera)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz