29.12.2013

FIFA 14 - Świat futbolu w grze

Był lepszy od Messiego i Ronaldo-Konters



WTF ?
Fifa 14 to kolejna część bardzo popularnej serii gier o piłce nożnej na bardzo wysokim poziomie.
Gra jest rozwijana przez Electronic Arts.Tytuł gry jest nazwany tak jak oficjalna licencja miedzynarodowej federacji piłki nożnej.

O grze
W grze mamy do wyboru bardzo dużo drużyn jak i reprezentacji.Każda drużyna ma swoje umiejętnosci i wogóle.
Stadiony są bardzo ładnie zrobione,gdy gram na Wembley czuje się jak bym siedział na trybunach.
Tryb Multiplayer jest dobry tak jak był w FIFIE 13
Polski komentarz jest według mnie banalny,niby dobrze ze jest ale juz odechciewa mi się słuchać Darka Szpakowskiego i Włodka Szaranowicza,tak bardzo mi się znudzili że mam o nich negatywne opinie.Komentarze powtarzają się bardzo często,niektóre ciekawostki które Darek opowiada są jak suchary Karola Strasburgera.
Tryby w grze są fajne,mamy dużo pucharów do zdobycia,zajmie nam to troche czasu,ale chyba własnie o to chodzi :)
W grze mamy 15 tysięcy realnych nazwisk piłkarzy,jest to imponujące osiągnięcie.
Podobnie jak w poprzednich odsłonach cyklu nie zabrakło wielu licencjonowanych klubów z najbardziej prestiżowych lig.
Najbardziej lubię jednak popykać w tą grę na 2 pady z kolegami,jest to największa frajda i wogóle.
Od razu przypomina mi się moja pierwsza Fifa.Była to FIFA 99 na playstation 1.
Emocje,genialna grafika(jak na tamte czasy)i pamiętliwe opcje gry.
Powrócę do 14 odsłony ;)
Piłkarze są bardzo dobrze odwzorowani,aż chce się grać,Ludzie na trybynach są znośni nie mogę się do nich przyczepić.
Murawa,pogoda są OK.
Niestety brakuje mi większości stadionów,szczególnie naszych polskich z Euro 2012.Ten powod nie jest dość twardym orzechem do zgryzienia.
Kolejnym minusem jest brak ligi Europejskiej i rozgrywek Champions League,po tylu latach te ligi powinny być w tej serii według mnie.Mam nadzieje że może w FIFIE 15 już te rozgrywki zawitają do FIFY.Mecze można odgrywać z czystą przyjemnością,szczególnie takimi klubami jak
Barca,Real,Chelsea i inne.

Oceny Koncowe
Fifa 14 jest lepsza od PES 2014 z wielu powodów których nie chce mi sie teraz wymieniać bo ta recenzja nie jest poświęcona porównaniom.Oceniam ją bardzo pozytywnie i czekam na kolejną część :)

Plusy:
+ wygląd stadionów
+ stroje
+ 15 tys nazwisk pilkarzy
+ dużo reprezentacji i klubów
+ Dużo Sędziów
+ Multi
+ Tryb menadzerski
+ menu wybierania strojów
+ treningi przed meczowe

Minusy
- troszkę skomplikowane menu
- komentarz Darka i Władka
- Mało stadionów
- brak Polskich stadionów
- Brak Champions League i Ligi Europejskiej
- nie zbyt podoba mi się strzelanie rzutów karnych

Ocena Koncowa i ostateczna 9,2/10

1 komentarz:

  1. Fifa to jest bestseller w grach sportowych. Chyba każdy zna ten tytuł

    OdpowiedzUsuń