07.12.2013

Call of Duty:Modern Warfare 2 - Ghost,Price i Ja

Został Zdradzony -Konters



PRZEPRASZAM ZA BLEDY W RECENZJI.GDYZ MAM DROBNE PROBLEMY Z KLAWIATURA :)

WTF ?
Call of duty Modern Warfare to już 6 część słynnej serii Call of Duty i pierwszej częsci Modern Warfare która pojawiła się w sklepach 10 listopada 2009.Gra zostala stworzona przez Infinity Ward,a wydanej przez studio Activision.

O co kaman?
W grze wcielamy sie w zolnierza wspólczesnej armii aby wykonywac rozne niebezpieczne zadania.
Do dyspozycji mamy duzo rodzaji broni ktora sa fantastycznie wykonane.Podczas misji wykorzystujemy tez rozne rodzaje pojazdów, które równiez sa godne uwagi.
Kazda misja rozni sie aspektami jak i wydarzeniami.

Moje refleksje :
Ogolnie gra bardzo mi sie podobala.Lecz uwazam ze pierwsza czesc Modern Warfare byla lepsza.(Mozliwe ze tak uwazam bo byla to moja pierwsza gra ktora zawsze bede pamietal,i byla wedlug mnie najlepsza na tamte lata)
Bardzo mi sie podobalo przywrocenie postaci do tej czesci bo naprawde to byl strzal w 10.
Bronie sa bardzo fajne i przyjemnie sie z nich strzela.Grafika jest naprawde bardzo dobra tak samo jak i muzyka,ktora jest dobrze dopasowana do roznych scen akcji.
Otoczenie w ktorym gramy jest imponujace,naprawde bardzo mi sie podobalo,szczegolnie misje w Brazylii.Fabula gry jest zaskakujaca,naprawde 1 moment o ktorym nie opisze by nie robic spojlera bardzo mnie zaskoczyl.
Gra jest w miare dobra z czasem gry.Nie zbyt lubie dlugie gry,lecz ta jest w sam raz.
Ten tytul laduje u mnie na liste gier ktore sa warte do zagrania,serdecznie polecam ten tytul.

Multi:
O multi nic nie powiem bo nie gralem.

Ogolne oceny:
Plusy:
+ bronie
+ fabula
+ postacie z gty
+ grafika
+ otoczenie
+ misje zapadajace w czasie
+ multi

Minusy:
- drobne bledy w grze

OSTATECZNA OCENA 8.5/10



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz