20.10.2013

Saints Row IV- Kolejny bardzo dobry powrót

Został Świętym- Konters



Saints Row IV to kontynuacja serii gier Saints Row,jest to 4 część tej niesamowitej serii.

O co kaman ?
Nie grałem w Saints Row the third lecz dałem sobie rade z zrozumieniem fabuły.Głowny wątek fabularny jest jednolity i ciekawy.Naszym wrogiem jest pospolity Zinyak który zniszczył naszą planetę i przejmuje władzę w całej galaktyce.Naszym głównym zadaniem jest zebranie ekipy i pokonanie Zinyaka.

Moje refleksje:
Na początku gra nie przypadła mi do gustu lecz po dłuższym czasie zrozumiałem że ta gra musi być inna od wszystkich(oryginalna)
I to im się udało gra powala swoją oryginalność,to tak jak bym grał w GTA tylko z dodaniem fantastyki i nie realnych scen.Najbardziej zapamiętam w tej grze postać Zinyaka bo lubię takich bohaterów :)
Mamy do dyspozycji  dość dużo nie realnych broni które cieszą nie tylko swoim wyglądem ale też i cechami.Grafika nie powaliła mnie na kolanach ale jest OK.Nie zbyt podobało mi się prowadzenie pojazdów,może dlatego że używałem ich sporadycznie.Najlepszym sposobem na poruszanie był sprint i wyskoki (mega moce )
Muzyka w radiu mi się nie zbyt podobała jedynym utworem którego ewentualnie wysłuchałem to piosenka z armagedonu i klasyk Huddawaya.
Koniec gry raczej zapamiętam choć nie była to końcówka o której będę pamiętał przy każdym zakupie gier.
Miasto było dość duże lecz było szaro,czarno i to mi sie nie zbyt podobało.

Gra jest skonstruowana na kilku grach (przynajmiej tak zauważyłem)
Najbardziej skojarzyła mi się gra Mass Effect 2 ale były też inne tytuły których nie zapamiętałem
Trochę też poczułem się jak bym był w matrixie :)))

Oceny
PLUSY
+ fabuła
+ dobranie swojej postaci
+ bronie
+ moce
+ arsenał
+ Zinyak
+ bohaterowie
+ humor
+ okładka gry

MINUSY
- muzyka w radiu
- nie podobała mi się grafika (myślałem że bedzie coś lepszego)

Ogólna ocena: 6,5/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz