03.09.2013

Battlefield 3 - powrót w wielkim stylu

      
Zwiedził Iran i poczuł jego klimat-Konters

O CO KAMAN ?
Battlefield 3 to trzecia już odsłona jednej z najlepszych wieloosobowych shooterów które miałem przyjemność zagrać.
Gra została stworzona oczywiście przez  szwedzkie studio EA DICE znane z innych dobrych tytułów.
Battlefield 3 składa się z kampani dla jednego graczy i trybu multi dla wielu graczy który zachwyca nawet bardzo wymagających graczy.W tym tytule głównie walczymy w dalekim Iranie ale też w Paryzu i Nowym Jorku.Battlefield 3 rywalizował z Call of duty Modern Warfare 3 i mogę powiedzieć z czystym sercem że tą rywalizacje wygrał

FABUŁA 
Fabuła gry jest bardzo fajna może nie za bardzo wciągająca ale chęć zobaczenia co dalej się stanie w naszej historii jest dużo bardziej większa niż np odrabianie pracy domowej z matematyki lub innego przedmiotu ^^^.

MULTIPLAYER
Multiplayer jest genialne czułem się jak to ja był bym na polu walki i walczy z naszymi kolegami z drużyny.Mapy są bardzo fajne,szczególnie do gustu przypadła mi mapa Metro.
Arsenał broni jest dość szeroki.Znajdziemy dużo ciekawych broni które czekają żeby dzięki nim napełnić przeciwnika ołowiem.

MOJE REFLEKSJE
Gra jest bardzo dobra,można w nią grać i grać szczególnie w multiplayer które sie nie nudzi.
Ten tytuł ma bardzo dużo pozytywnych pozycji i to wystarczy aby się dobrze zabawić.
Gra na ultra wysokich ustawieniach jest świetna graficznie i wizualnie.Szczególny zaciesz dla oka gracza.

O DLC NIC NIE POWIEM GDYŻ NIE POSIADAM

PLUSY
+ Iran
+ Duży arsenał broni
+ Multiplayer
+ Okładka gry
+ grafika
+ fabuła
+ dodatki dlc
+ bohaterowie gry

MINUSY
- Nie mam żadnych minusów

OCENA OSTATECZNA 9,9/10

GRE OCENIŁEM BARDZO WYSOKO LECZ NIE UMIESZCZE JEJ W MOJEJ TOP 3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz