06.08.2013

Naruto:Ultimate Ninja Heroes 2 Phantom Fortress - krótka recka PSP

Wynudził się - Konters



Naruto:Ultimate Ninja Heroes 2 - The Phantom Fortress to kontynuacja serii Naruto w którym głównym celem są walki i przeciętna fabuła.Ten tytuł opowiada historię małoletniego Naruto noszącego jakąś duszę.( skupiałem się tylko na grze a nie na fabule więc nwm,chciałem jak najszybciej tą gre przejsć)
Producentem tej kaszanki jest firma Cyberconnect 2.
Jedyną rzęczą która mi się podobała w tej grze to grafika,fajne wyzwania,dużo postaci i oczywiście same walki.
Podobnie jak poprzednio otrzymujemy możliwość walki zarówno samemu jak i w zespole, którego skład wcześniej ustalamy.Każda postać ma oryginalne cechy które są nam potrzebne do pokonania swojego przeciwnika 

Plusy:
+ efektowne walki
+ bohaterowie
+ grafika


Minusy
- błędy
- NUUUUDY !!!!!!!
- CAŁY CZAS TO SAMO !!!!!!!!!!!!
- Fabuła

OCENA 3/10

PROSZĘ NIE MIEĆ DO MNIE PRETENSJI Z OCENĄ TEJ GRY I Z SAMEJ JEJ PRETENSJI OD FANÓW NARUTO  LUB INNYCH CZYTELNIKÓW GIER.TO JEST TYLKO I WYŁĄCZNIE MOJE ZDANIE NA TEMAT TEJ GRY !!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz