27.08.2013

Medal of Honor 2010 - Po krótkiej przerwie

Narozrabiał w Afganistanie - Konters


Medal of Honor 2010 to kontynuacja serii gier Medal of Honor.Jest to typowy shooter w którym chodzi głownie o napażanie w Afgańskich buntowników którzy chcą nas zabić.Produkcja została opracowana przez 2 studia
 :EA LOS ANGELES zaprojektowało opcję dla pojedynczego gracza,
 :EA DICE opracowało dynamiczny tryb wieloosobowy.
Gra ogólnie jest nawet nawet tylko ma minusy które tą grę niestety powalają.

Grafika
Grafika mi się nie podoba szczególnie podczas kampanii.Jedynym + w grafice są krótkie filmiki w grze które na prawdę są nie złe.

Kampania/i wszystko 
Kampania nawet mi się podobała.Sama fabuła gry była dobra lecz nie była wciągająca (przynajmiej dla mnie ) Modele broni były bardzo ładne na prawde mi się podobały.Krajobrazy i i wszystko połączone w grafike były dość słabe,niestety EA nie postarało się z grafiką.Największym minusem a pro po grafiki była gra w nocy z noktowizorem.Bardzo mi się nie podobały te misje gdyż były nie wciągające (oprócz końcówki która była ciekawa) i bardzo słabe pod względem graficznym.Zakończenie gry było fajne,podobało mi się lecz nie chcę jego opisywać gdyż będzie to jeden wielki zły spojler :))
Menu było dobre ,wszystko jasne opisane i do zrozumienia.

NAJWIĘKSZY MINUS !!!
GRA JEST STRASZNIE KRÓTKA -.-

Multiplayer
O multi nic nie powiem gdyż nie grałem.Ale z tego co widziałem jest nawet fajne.(Szczególnie tryby multi )

Ogólna Ocena
Gra nie powala,ale można w nią zagrać gdyż jest przyjemnym shooterem aby miło spędzić czas.
Więc osobiście mogę ją dodać do gier które zaliczam pozytywnie

PLUSY
+ bronie i strzelanie z nich
+ afganistan
+ możliwość strzelania z helikopteru w 2-3 misjach
+ postacie z gry
+ multi
+ Okładka gry :)
+ zakończenie gry

-/+ Menu

MINUSY
- gra jest strasznie krótka
- wrogowie ( ich wygląd )
- grafika

Ogólna Ocena
6/10



1 komentarz:

  1. W pełni zgadzam się z oceną. Dodałbym nawet, że gra jest bardzo letnia, ani gorąca ani ciepłą. Grało mi się nieźle, ale na pewno nie jest to szczy umiejętności tego studia. Zdecydowanie mocno za krótka, nie polecałbym jej nikomu do kupna, chyba że z Biedronki z przeceny.

    OdpowiedzUsuń