04.07.2013

Call of Duty Black Ops 2 - długa recka

Strzela do innych-Konters


SINGLE :
Call of Duty: Black Ops II to wojenna gra FPS będąca kolejną częścią serii Call Of Duty.
Call of Duty: Black Ops II przedstawia niecodzienną wojnę która toczy się w 2025 roku.Głównym bohaterem tej gry jest David Mason ( syn Alexa Masona ) ( bohatera 1 black opsa ).Gra nawiązuje bezpośrednio do wydarzeń z 1 części BO.Do gry powraca również Frank Woods ( bohater z 1 części gry )
Z racji roku wydarzeń gry mamy do dyspozycji całkiem nowy arsenał broni.Jest nie typowy i bardzo ciekawy.
Nowością w BO 2 jest tryb Strike Force Operations ( Nieobowiązkowe misje przedstawione w czasie rzeczywistym ) Co ciekawe, porażki w tym trybie nie oznaczają końca gry, ale pogarszają sytuację na arenie międzynarodowej. Nasze dokonania (tak zwycięstwa, jak i przegrane) decydują o zakończeniu przygody.

MULTIPLAYER:
Multi jest fantastyczne.Najczęsciej gram w trybie drużynowym iż najbardziej mi się podoba :)
Najlepszą rzeczą w Multi to odblokowywanie ( za żetony ) nowych broni,wizytówek, i cięzkich zabójczych maszyn.
Bardzo dobrym pomysłem to możliwość tworzenia eblementów przygotowywanych na naszą wizytówkę które też odblokowywujemy .Mapy w BO 2 są bardzo fajne.( Są duże i małe ) dla każdego gracza.

DLC:
Niestety nie posiadam lecz zamierzam kupić.
W DLC mamy nowe mapy i wizytówki które ulepszają nam perspektywe gry.
Wszyzstkie DLC jakie są:
- REVOLUTION
- ORIENTATION
- VENGEANCE

ZOMBIE:
Hmmm zombie też je rewelacyjne,Bardzo mi się podoba

Moje Refleksje:
Gra jest naprawdę warta zachodu i pieniędzy.Nie żałuję że ją kupiłem bo cieszę się z gry i z wszelakich jej trybów .

OCENA
10/10


2 komentarze:

  1. Fajne recenzje. :) Kiedyś próbowałam grać w Call of Duty Black Ops II, ale mam za słabego kompa. :( Bo tak to bym kupiła. :(
    Zapraszam na mojego bloga, o takiej samej tematyce. :P
    http://recenzje-wery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A jakie masz parametry komputera ?
    I moje poprzednie pytanie czy masz może steama ? :D

    OdpowiedzUsuń