06.06.2013

Metro Last Light - Український диво

Koczował w rosyjskich metrach – Konters
UWAGA !
TEKST ZAWIERA MAŁY SPOILER !!!


Metro Last Light to typowa strzelanka opowiadająca historie Artema ( bohatera poprzedniej części Metra ).W którym za zadanie mamy odszukać tzw 'Cienia'.
Powiem krótko :
GRA JEST GENIALNA !!!!
Według mnie ta gra jest jedna z najlepszych gier w jakie do tej pory grałem.
Ta historia jest stworzona od początku do końca i to mi się bdb podoba . Fabuła jest genialna,taka jak powinna być.Główni bohaterowie są bardzo dobrze stworzeni.Ich cechy i umiejętnoći są różne i unikatowe.Powiem szczerze najbardziej podobała mi się postać Pawła ( niestety nas zdradził ale co tam :) ) Od początku fabuła była dobrze rozplanowana,mutanty są fajne ( można do nich   strzelać z pełną satysfakcją )
- Skoro chcą jeść to nakarmmy je ołowiem :)
Bronie :
Bronie są db skonstruowane . Niczego im nie brak (choć mogło by być ich więcej )
Fajnie się nimi strzela i wszystko wygląda fajnie.
OGÓLNIE :
Gra zapisuje się w mojej liście najlepszych gier w jakie grałem.Z pełną satysfakcją chcę pogratulować twórcom tej gry bo się postarali i gra może być brana pod uwagę NAJLEPSZEJ GRY ROKU 2013 !

Plusy
+ Fabuła
+ Postacie
+ Bronie
+ Mutanty
+ Lokalizacje
+ Postać Anny :) :)
+ okładka gry
+ bossy

Minusy:
- BRAK ( może są małe błędy ale są one nie zauważalne )


Ocena 9,9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz