15.06.2013

Call of Juarez Gunslinger-powrót na dziki zachód

Powrócił na dziki zachód – Konters


Call of Juarez Gunslinger to typowa strzelanka rozgrywająca się na dzikim zachodzie.W grze mamy możliwość zabicia kilku bardzo ważnych postaci dzikiego zachodu o których można usłyszeć do tej pory.Gra jest już 4 częścią trylogii Call of Juarez.CAJ jest jedną z najlepszych (polskich ) gier i z serii CAJ które mieliśmy możliwość do tej pory zagrać.Ten tytuł jest chyba najlepszy razem z Call of Juarez Więzy krwi,napewno jest dużo lepszy od CAJ The Cartel.( Chociaż CAJ the Cartel też mi się podobała )
Postać:
Sama postać Silasa jest bardzo ciekawa i śmieszna gdyż jego nie które teksty mogą naprawdę powalić.
Inne:
Fabuła gry jest dość jednolita i zaskakująca ( szczególnie końcówka ).Grafika jest naprawdę bardzo dobra.
Moje Refleksje:
Gra już jest w mojej top 3 na blogu ponieważ na to zasługuje,Według mnie CAJ Gunslinger jest lepsze od Metro Last Light które ostatnio opisywałem.Może dlatego że dużo bardziej interesuje się dzikim zachodem niż rosyjskimi metrami :D.
Gre uważam za udaną,mam nadzieję że Techland dokona kontynuacji tej gry.

Plusy:
+ humor
+ grafika
+ fabuła
+ bronie
+ bohaterowie
+ krajobrazy
+ misje w pociągach (bdb mi się podobały )
+ 1 vs 1

Minusy
BRAK


Ostateczna ocena 9/10

1 komentarz:

  1. Niby wszystko jest ok, ale mimo wszystko, ten dziki zachód jakoś działa na mnie odpychająco...

    OdpowiedzUsuń