12.05.2013

WWE All Stars - recka na PSP


Zawładał ringiem – Konters


Gdy dostałem grę WWE All Stars byłem zadowolony i podekscytowany gdyż bardzo lubię gry od WWE i sam wrestling.Menu było dość dobre lecz nie najlepsze.
Oprawa graficzna jak na psp była dobra,podobała mi się.

Zacznijmy od samej rozgrywki:
Rozgrywka jest ciekawa,emocje też są ponieważ niektóre walki są rzeczywiście trochę cięzkie.
Zawodników jest trochę mało,według mnie powinno być ich trochę więcej.
Najlepszym atutem tej gry jest tryb walk z kilku wrestlemanii. Ten tryb jest naprawdę godny uwagi bo można przy nim miło spędzić czas.
Kolejną fajną sprawą była możliwość stworzenia swojego wrestlera ( dobry pomysł THQ )
Najwarzniejszą rzeczą w tej grze to oczywiście sama walka po prostu należy położyć przeciwnika tak by nie wstał :)

Moje refleksje:
Gra jest zdecydowanie przeznaczona dla fanów wrestlingu jak i dla graczy którzy lubią w coś takiego popykać.WWE All Stars to zdecydowanie jedna z lepszych gier na psp.Można ją zaliczyć do moich ulubionych gier na tą małą konsolkę :

Plusy:
+ Finishery są prawdziwe
+ genialne akcje powietrzne ( gdy mamy odpowiednią ilość czegoś tam nie pamiętam czego :) )
+ wyjscia ( Entrance ) w kierunku ringu
+ otoczenie wokół ringu
+ Titantroon na konstrukcji wyjściowej
+ tryb wrestlemania challenge
+ grafika
+ fajny tryb AD-HOC
+ fajnie wyglądają te zmutowane postacie :d

Minusy
- mało zawodników ( jak dla mnie ) powinno być troszkę więcej
- malutkie bugi
- trochę cięzko wstać po przypięciu przez przeciwnika

MOJA OCENA : 6,8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz