26.05.2013

Sniper Ghost Warrior 2 - polski snajper

Uwierzył w City Interactive-Konters 


Sniper Ghost warrior 2 to typowa strzelanka w której jesteśmy snajperem.Naszym zadaniem jest zabijanie przeciwników których mamy za zadanie a przy okazji podziwianie pięknych widoków ( szczególnie w tybecie).Największym plusem tej produkcji to bardzo dobra fabuła która dostarcza nam rozrywki i dużych emocji.Grafika jest bdb dobra,możemy być dumni z City Interactive że postarali się stworzyć tą grę od A-Z.
Bardzo dobrym punktem w tej grze jest to grafika z silnika CryEngine 3.Bardzo dobrze to wygląda (prawie pięknie)
MOJE REFLEKSJE :
Gra bdb mi się podobała,naprawdę mnie zaskoczyła bo myślałem że to będzie tylko typowy snajper.Ale nie CI mnie bardzo zaskoczyło ci najlepsze Pozytywnie :) :)
Grafika jak już pisałem jest Miodna,bardzo szczegółowa.

Krajobrazy są świetne można na nie patrzyć i patrzyć ( szczególnie w Sarajewie i  w Tybecie)
Menu też jest dobre nie powala ale jak na CI jest OK.Bardzo przydatną rzeczą w SGW 2 to noktowizor UV który w niektórych momentach naprawdę nam ( skutecznie ) pomoże.
Niestety w grze mamy sztuczną inteligencję przeciwników,ale sami przeciwnicy dobrze strzelają i to jest +
Celowanie w niektórych momentach jest trudne ... i dobrze bo to nam daje powód bo małej agresji i do dalszej gry.

Plusy:
+ Grafika
+ Tryb UV
+ Celowanie
+ Krajobrazy
+ Snajper w Snajperze
+ Fabuła
+ Ciekawe postacie
+ Polska gra ( i co lepsze jest bdb )
+ Trudność

Minus:
- Sztuczna inteligencja przeciwników
- prawie nie widoczne błędy

Ocena 8,9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz