06.05.2013

Polskie gry - Delta Force Extreme


Zwiedził kilka miejsc i trochę postrzelał : Konters


Moje Refleksje:
Gdy zakupiłem tą grę ( naszczęscie za małą cenę bo za większą to bym tej kaszanki nie kupił )
byłem nie zbyt podekscytowany. Wiedziałem że ta gra nie będzie jakaś dobra/genialna.
Gdy odpaliłem grę wyskoczyło cienkie menu.
Nie zachwycało ani wyglądem ani tą cienką muzyczką.( chociaż muzyczkę można przetrwać )
W grze jest mało broni (powinno być ich więcej).Dynamika strzelania nie zadawala,jest cienka i nie ciekawa. Krajobrazy są nawet nawet ale to nie jest to co w innych strzelankach. Polska ekipa może być zadowolona ( nie do końca dla graczy na wyzszym stopniu gier ) bo ta gra jest przystosowana specjalnie na słabe komputery.Gra jest szczególnie dla początkujacych graczy !!!

Plusy:
Punkty doświadczenia
Tereny w grze
Jazda motorem, możliwość wskakiwania do pojazdów

Minusy
Inteligencja przeciwników
punkty odrodzenia
zabici nie odradzają się po zabiciu naszego bohatera
liczne błędy
mało broni
Nierealne sytuacje
Słaba celność ze Snajperki

Neutral
Grafika nie powala

Sprawy Oczywiste:
Gra dla początkujących
Gra na słabe komputery

OCENA 4,4.10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz