04.05.2013

Need for speed Most Wanted 2012.This is It !


Ścigał się z policją i trochę pojezdził – Konters


Moje Refleksje:
Gdy odpaliłem tą grę byłem podekscytowany a gdy zacząłem w nią grać to ekscytacja rosła z każdym rozbitym autem lub z extremalnie szybką jazdą.
Gra naprawdę mi się podobała,miała to coś co lubię w grach wyścigowych.
Niektóre rzeczy nie podobały mi się np. brak tuningu, może i mały brak ale bardzo widoczny.
Wielkim atutem tej gry jest wielkie miasto/wolna przestrzeń,bardzo mi się to podobało.Nie wiem czemu ale większość graczy krytykuje tą grę.
Większość wyrazów nie zadowolenia z tej produkcji to 0 % most wanteda w most wantedzie.
Mnie osobiście to nie przeszkadzało lecz mi się podobało.Pisząc tą recenzję tak sobie myślę po co robić na takich samych zasadach/powtarzając kilka elementów z 2005 roku na grę stworzoną w 2012.Przecież o to chodzi NEFS MW 2012 to zupełnie inna gra od NEFS WM 2005.Według mnie EA się postarało i dało nam zupełnie nowe wyścigi jakich jeszcze nie znaliśmy to daje urok tej grze i zapisuję ten tytuł do moich ulubionych gier w jakie miałem okazje zagrać !!!
Grafika jest genialna,naprawdę jest Mega dobra.

Plusy:
+ Pościgi z policją
+ dużo samochodów
+ grafika
+ muzyka podczas gry
+ części samochodowe ( nitro,opony itd. )
+ dynamika gry
+ wyścigi/zawody
+ szalona policja
+ Multi
+ iskry podczas zderzenia
+ Ogromny świat

Minus
- brak tunningu

OCENA OSTATECZNA 9,3/10

1 komentarz: