03.04.2013

Kane & Lynch: Dog Days 2 - recenzja nr 3


Zniszczył Szanghaj – Konters


Kane & Lynch : Dog Days 2 to kontynuacja strzelanki z 2007 roku.Ten tytuł ukazuje dalsze losy duetu antybohaterów z kryminalną przeszłością.Akcja gry toczy się w malowniczym Szanghaju.
Cechą tej części gry jest styl wizualny ukazujący kamerę za pleców bohatera oraz bardzo duża brutalność podczas walk i scen przerywnikowych która w tej grze jest wielkim zbawicielem i daje tej grze sporego plusa.

Mała ciekawostka:
Studio które opracowało grę K&L:DD2 stworzyło też serię gry Hitman która jest nadal szanowana i lubiana przez większość graczy.

Fabuła:
Kane i Lynch przybyli do Szanghaju by wykonać tam swoje ostatnie zadanie kończącą ich karierę przestępczą,niestety sprawy zaczęły się komplikować.Kane i Lynch zostają wplątani w wojnę Chińskich gangów i zamiast zarabiać pieniądze, muszą zawalczyć o życie swoje oraz najbliższych.W tej części gry wcielamy się w postać Lyncha i to głównie jego życie jest brane pod uwagę w tej fabule.

Moje Refleksje:
Gra bardzo mnie wciągnęła ( szczególnie fabuła ) .Bardzo podoba mi się widok zza pleców bohatera ponieważ mogłem poczuć się ( prawie) jak w GTA.Arsenał broni jest imponujący ale nie zachwyca.Fabuła jest dosyć ciekawa może i trochę wzruszająca ale mnie nie wzruszyła.
Najgorsze jest to że ta gra jest bardzo krótka zaledwie 5 h :( to mi się bardzo nie podoba i to jest DUUUŻY MINUS dla tej produkcji )
Grę można kupić za małą cenę na Allegro ( co więcej na STEAMA ) !!!
Ja też tak uczyniłem i nabyłem tą grę za 6 polskich złotych :D

Plusy:
+ rodzaje broni
+ fabuła
+ widok zza pleców
+ cena gry ( key na allegro )
+ poziom trudności
+ ostatnie 3 misje :D
+ grafika
+ sceny przyrywnikowe

Neutralny:
- Trochę jednak za duża ilości brutalnych zwrotów akcji ( szczególnie w jednej misji )

Minusy
- czas gry
- niektóre dialogi są słabe

Ocena była by większa gdyby nie czas gry :(
Ocena gry : 6,5/10

2 komentarze:

  1. aron234 : To jest super i widać że lubisz robić to co robisz ! : D

    OdpowiedzUsuń