11.04.2013

Jackass:The Game ( PSP ) Krótka recka nr 1


                                                  Szalał na ulicach San Francisco:Konters





Jackass:The Game to wirtualna wersja popularnego,szalonego i bardzo lubianego amerykańskiego programu rozrywkowego nadawaną przez telewizję MTV.
Ta gra jest dość kontrowersyjna ponieważ trakt gry należy do szalonych popisów kaskaderskich grożącymi śmiercią lub trwałym kalectwem.W grze przeniesiono kluczowych bohaterów znanych z telewizyjnego ekranu.Jackass The Game podzielona jest na szereg extremalnie rozmaitych konkurencji znanych w formie mini gier,gra toczy się na ulicach San Francisco.Muzyka w grze jest dynamiczna,znakomicie podnosi adrenalinę.W grze np możemy:
- ślizgać się na lodówce po narciarskim stoku
- jezdzić na monocyklu po rusztowaniu
- toczyć się z górki we wnętrzu metalowego kosza na śmieci



4 komentarze:

  1. Zachęciłeś mnie do tej gry : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Co by tu napisać... Trudno mi ocenić coś, w czym się nie znam. Nie chcę prawić banałów, że mnie zachęciłeś do gry, bo to nieprawda. Nie jest to kwestia twojej recenzji, acz mojego przekonania i zainteresowania. A nie jestem wielką fanką tego typu gier. Ale jeśli chodzi o samą opinię jest napisana interesująco i przystępnie (duży plus ;)). Ogólnie blog ciekawy, z pewnością przydatny dla wszystkich miłośników gier.

    Powodzenia w prowadzeniu !

    ♥ ♥ ♥
    Blog. O książkach.
    mildiebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Chciałabyś/Chciałbyś , żeby Twój blog znalazł się w darmowym spisie blogów o grach http://gamerkatalog.blogspot.com/ szukam ciekawych blogów i pisze wiadomości do bloggerów by spis z dnia na dzień stawał się coraz bardziej profesjonalny. Jeśli jesteś zainteresowana/zainteresowany napisz do mnie na pauldianno@poczta.fm Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń