01.04.2013

Call of Juarez The Cartel:recenzja nr 2


Odwiedził Dziki Zachód – Konters


Call of Juarez:The Cartel to 3 część popularnej  produkcji stworzoną przez wrocławskie studio Techland.
W przeciwieństwie do pierwszych częśći przygód braci McCall fabuła tej częśći osadzona została w czasach współczesnych.
W grze tej mamy do wyboru trzech bohaterów :
- Ben McCall ( Policja )
- Kim Evans ( FBI )
- Eddie Guerra ( DEA )
( Wybór postaci niczym się nie różni !! )
Każdy z nich ma swoje sprawy dotyczące przekrętów i innych spraw związane z organizacjami,jednak głównie w tej grze chodzi o pozbycie się kartelu narkotykowego w Los Angeles i w innych lokacjach także w Meksyku.
Misje są żróżnicowane tak aby każda misja była nie powtarzalna i nie powtórzyła się w dalszym segmencie gry.

Moje refleksje:
Call of Juarez The Cartel zagośćiło w mojej kolekcji gier ponieważ bardzo podobała mi się część 2 czyli COJ:Więzy Krwi i chciałem zobaczyć jak kolejna część wyszła naszym rodakom.Mogę powiedzieć że nie zawiodłem się ani trochę chociaż fabuła podobała mi się bardziej w części 2.
Według mnie Techland postarał się bo gra mi się podobała i spędziłem przy niej przyjemnie czas.Grze tej pomogła też platforma Steam która dała nam osiągnięcia do odblokowania.
Plusy :
- Kampania
- akcja rozgrywa się współcześnie ( i dobrze )
- ciekawe misje
- spora ilość broni
- zróznicowany poziom trudności
- fantastyczna końcówka
Minusy:
- kierowanie pojazdem
- trochę niedoróbek i błędów
Neutral :
Grafika nie zachwyca,ale może być

MOJA OCENA: 7,5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz