31.03.2013

Just Cause 2 - recenzja nr 1


Zdobył Panau:Konters


Just Cause 2 to kontynuacja gry akcji która zadebiutowała w 2006 roku,gra ta została stworzona przez Avalanche Studios.Głównym bohaterem gry w którego mamy szanse się wcielić to pracownik organizacji USA czyli Rico Rodriguez..Tym razem nasz bohater musi wyruszyć do Azji Południowo-Wschodniej na wyspę Panau gdzie tam czeka go bardzo ważna i niebezpieczna misja.Bardzo ważną i przede wszystkim fajną cechą gry to możliwość swobodnego świata do którego mamy dostęp i możemy robić co nam się podoba.Podczas wykonywania misji dla frakcji lub dla agencji możemy podziwiać wielkie obszary pięknych widoków np.
-dżungle
-pustynie
-górskie szczyty
By tam trafić możemy użyć wiele środków lokomocji np.
- samolot
- samochód
- statek
                                                             - helikopter
                                                             - pojazdy dłukołowe.
Moje Refleksje:
Gra naprawdę mnie wciągneła i bawiłem się przy niej bardzo dobrze ( prawie ) jak przy gta chociaż tej gry nawet nie porównuję do genialnej gry z studia Rockstar.Główna fabuła tej gry nie przypadła mi do gustu ale nie martwiłem się tym gdyż miałem tylko ochotę pozbywać się moich przeciwników,kończyć wyzwania z platformy Steam i oczywiście ukończyć tą grę tak by mieć z tego 100 % przyjemność.
Gra ta może się znudzić graczom którzy szukają wielkich emocji ale naszczęscie gra mi w ogóle się nie znudziła i twórcy tej gry mają dużego +
Just Cause 2 jest grą akcji po której można się spodziewać licznych
- wybuchów
- wystrzelenia dużej ilości amunicji
- extremalnych chwil
- zwiedzania nie zapomnianych widoków
- cieszyć się wolnym światem
Dzięki platformie Steam mamy do zdobycia licznie osiągnięcia,które są naprawdę ciekawe i dynamiczne.
Ogólnie tą grę bardzo polecam
Just Cause 2 można było kupić w gazecie CD-ACTION za dobrą cenę i co więcej na gra była na Steama 
Moja ocena 7,5/10

5 komentarzy:

  1. Twoja recenzja zachęciła mnie do zagrania w tą grę. :)
    Będę odwiedzać bloga, ciekawie się zapowiada. Sama też miałam pomysł na bloga o tej tematyce, ale jestem trochę leniwa. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zadowolony że ci pomogłem dzięki za odwiedzenie strony i przeczytanie recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ... zachęciłeś mnie do grania ^^ hm ... a takie małe pytanie, jeżeli chodzi o grafikę. W dwójce jest lepsza? Ano i jakie trzeba mieć wymagania na tą grę? ;) Proszę o odpowiedź, bardzo proszę xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Grafika jest dużo lepsza od jedynki według mnie i nie tylko mnie ;)
    Wymagania nie są takie straszne :
    Procesor:Core 2 Duo T5870, 2GHz
    Karta Graficzna:GeForce 8600 GT
    Pamięć RAM:1.5GB
    Na takich wymaganiach powinno bardzo dobrze smigać
    Jeżeli masz mniejsze wymagania to też powinno pójść ale możesz spodziewać się małych lub dużych lagów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Recenzja bardzo dobra i gierka też spoko :):):)

    OdpowiedzUsuń